אחים
אחיםעטיפת האלבום

צודיק גרינוולד, כישרון מוסיקלי יוצא דופן משיק סופסוף את אלבום הבכורה "אחים" (Brothers, ברידער) אלבום מלחניו של יוסי גרין שאף מגיש את האלבום. עשרה שירים, כולם להיטי ענק, מאכלסים את האלבום החדש. העיבודים המבריקים הם פרי יצירתו של שוע פריד, 'מעבד על' בתחום המוסיקה החסידית העכשווית, את צודיק מלווה המפיק המוסיקלי הגדול לוי כנס, החתום על מיזמי חזנות ענקיים בכמעט כל נקודה על הגלובוס.

עד כה זוהה צודיק, כחזן בעל שם עולמי, מרגיע את רבבות אוהדי המוסיקה החזנית, הוא אינו הולך לשום מקום, אדרבה, באלבום הבכורה הוא מניף את דגל שילוב תחומי המוסיקה היהודית במפגן מוסיקלי מרהיב. "אתה מחזיק בידך שנתיים של עבודה קשה", כותב צודיק על עטיפת האלבום, "עשיתי כל מאמץ אפשרי כדי להביא לך את הטוב ביותר. שילבתי באלבום מגוון רחב של מקצבים וסגנונות, יש לי את הכבוד לתת לך מוצר מוגמר ומושלם...".

ואכן מבקרי המוסיקה כבר חולקים שבחים למושלמות היצירה, "אחים" הוא אחד האלבומים המרשימים שנעשו כאן בשנים האחרונות. אחת הרצועות שהפכה להמנון ולא רק אצל יהודים, היא 'Blessed' שכתב והלחין קן ברג'ס, השיר הופץ כסינגל וחולק במיליון עותקים.

יוסי גרין, שוע פריד, לוי כנס וצודיק כמובן, מזמינים אותך לצלול לתוך האלבום החדש, למצוא לעצמך את הלהיט שלך, להתחבר ולזכור. כולנו אחים.