צילם של האבות והאמהות הטמונים במערת המכפלה, נוסדה האולפנה בקרית ארבע בשנת תשמ”א לפני כ 30- שנה ומחנכת את הבאות בשעריה לתורה וליראת שמים, כשמסביב אוויר הרים צלול כיין ואוירה של קדושה וריחות גן עדן נישאים ממערת המכפלה.

מה הייחודיות שלכם? האולפנה שלנו בולטת באופייה המיוחד ובהצלחותיה יוצאות הדופן. השקפת עולמה של האולפנה היא ברוח הרב קוק זצ”ל ומתורגמת למגמה חינוכית ברורה שמטרתה להעניק לבנות חינוך לאמונה, למידות טובות ולאהבת הארץ. צוות המורים משקיע מאמצים רבים כדי ליצור אקלים של לימודים ללא תחרותיות.

ערכיהם של האבות והאמהות מרחפים בכל פינה באולפנה ותורמים לאווירה חינוכית מיוחדת המשפיעה רבות הן על התלמידות והן על המחנכות המתגוררות רובן ככולן בקרית ארבע . קרבת המגורים של המחנכות לתלמידות יוצרת קשר מיוחד זמין, חם ואוהב, בחול ובשבת ותורמת רבות לחינוכה של הבת.

קיימת גם פעילות חברתית? יש לנו צוות מסור ומיומן המופקד על הפעילות ועל כלל חיי הפנימייה בימי חול, בשבתות ובחגים. שבת באולפנה היא מעין עולם הבא, אווירה של קדושה והתרוממות רוח, ירידה לתפילה במערת המכפלה, שירה אדירה, מרצים מרתקים ודברי תורה, ממש ריח של גן עדן... וכמובן טיולים ברחבי ארצנו היפה, סמינריונים בלתי נשכחים, ימי עיון, פנלים ודיונים לליבון בעיות השעה בחיי עמנו, קומזיץ, גיטרה ושירה לתוך הלילה. באולפנה תוכלי למצוא לצד הפעילות החברתית העניפה מקום שבו תוכלי לגשת לבגרות מלאה בכיתות עיוניות, בכיתות מב”ר וכן בכיתות מקדמות, כל אחת לפי כישוריה ורצונותיה.