גם אנחנו לא מצליחים להתנתק מפלאפון...?

ערוץ 7 בדק כמה זמן לוקח לשוחח עם נציג שירות, לקבל שירות הולם, ואפילו להתנתק מחברת 'פלאפון'. הצוות המקצועי לא באמת יעזור...

ניר הר זהב , כ"ג בטבת תשע"ב

פלאפון Motorola RAZR
פלאפון Motorola RAZR
ערוץ 7

לא פעם מתלוננים אזרחים מן השורה על שירות לקוי שהם מקבלים מהחברות הסלולאריות. באחרונה חשה גם מערכת ערוץ 7 "על בשרה הסלולארי" יחס דומה.

לנוכח תקלות טכניות חוזרות ונשנות בשירותי הטלפונים הסלולאריים שבידי מערכת ערוץ 7 פנתה המערכת לחברת 'פלאפון' בבקשת עזרה וסיוע, אך במשך חודשים ארוכים קיבלו אנשי הערוץ הבטחות למכביר ולפיהן אנשי השירות יחזרו אליהם, אך בפועל לא אירע דבר במשך זמן רב.

פנייה להנהלת פלאפון הובילה להבטחה חדשה. דוברת החברה הבטיחה שיחזרו אלינו. כשגם זה לא קרה גם היא עצמה הביעה פליאה על כך. לאחר שוב בקשות חוזרות ובקשה לניתוק מידי של הקו, טילפנה נציגה, תיעדה את השיחה וביקשה שמישהו מטעם הערוץ יגיע למרכז שירות כדי לשחרר את המכשיר ל"סים" חופשי (סים של אורנג' לדוגמא).

נציג הערוץ הגיע וכמו רבים אחרים מצא שורה אינסופית של לקוחות זועמים צפופים במתחם קטן במשך זמן המתנה רב.

כשהגיע סוף סוף נציג הערוץ אל איש השירות של 'פלאפון' והציג בפניו את הבעיה הופתע לגלות שהנציג לא מבין כלל מהו המכשיר שניתן לו לטיפול. סביב השולחן התכנסו מומחים מכל קצווי תחנת השירות. כולם התבוננו במכשיר מכל פינה וכיוון, הבטיחו לסייע וביקשו שוב מהנציג להמתין.

לאחר מספר דקות הודיעו הנציגים בשמחה כי "המכשיר שוחרר לסים של חברה חיצונית". עכשיו, כך אמרו, צריך לנתק את המכשיר. אז מה עושים? "שב ותמתין מחדש לנציג אחר". הנציג המתין שוב עד שהגיע תורו המיוחל. לפתע עידכנה הנציגה כי לא מופיעה שום הוראה על המכשיר ו"המכשיר לא כתוב על שמך", ולכן "צריך להזעיק את את אחד העובדים שמולו נעשה זיהוי, למרות שהפגישה עם צוות השירות תואמה טלפונית". מיד הוזעק עובד נוסף לתחנה לצורך הזדהות מוחלטת מול הנציגה שבישרה בשעה טובה כי ביטלה את הקו.

התעייפתם? גם אנחנו, אבל תמתינו לעוד משפט אחד.

בסוף בא הכל על מקומו בשלום. נציג הערוץ יצא מתחנת השירות עייף, מרוט, אך מלא תקווה לעתיד טוב יותר, אך התקווה נגוזה מהר מאוד. נציגנו הגיע חזרה למערכת הערוץ ואז התברר שהמכשיר נעול... חברת פלאפון הציעה כפיצוי 50 ש"ח. באמת תודה רבה.

דוברת פלאפון לא השיבה לפנייה עד לרגע זה.