פרסומת ב"שטח האויב" באיראן


הפרסומת החדשה של חברת "הוט" מציגה חבורה של ארבעה שחקנים מאחת הסדרות המשודרות ב"הוט" כאשר הם מקבלים דיווח כי יש מישהו שצופה בהם באיראן. על מנת לגלות במי מדובר, הארבעה טסים לאיראן ואחרי שמציינים כמה קשה יהיה למצוא אוכל כשר, הם מוצאים את הצופה - סוכן מוסד שצופה בפרקי הסדרה בטאבלט האישי שלו אותו קיבל במבצע של "הוט" (המבצע בו מתמקדת הפרסומות).


אחד השחקנים לוקח את הטאבלט, שואל על אפליקציה מסוימת שהוא רואה, לוחץ קלות על המסך, ואז מסתבר שלטאבלט גם יכולות מבצעיות - הכור מתפוצץ ומושמד כולו.


התקשורת הבינלאומית לא התעלמה מההתייחסות המחויכת הזו לאיום הגרעין האיראני בטלוויזיה הישראלית. בערוץ המרכזי בסין לדוגמה נושא הפרסומת עלה בכתבה חדשותית ורצינית על חיסול מדען הגרעין האיראני. "הכוונה הייתה להצחיק", הסבירה הכתבת, "אך אי אפשר שלא להתייחס למציאות הפשוטה של התזמון של הפרסומת - וגם למסר הסופי של הפרסומת".