פורש. נחמני
פורש. נחמניבאדיבות דוברות משרד האוצר

מנהל יחידת האכיפה, שמואל נחמני, הודיע לממונה על השכר אילן לוין כי ב-30 לאפריל 2012, במלאת למעלה מ-30 שנות שירות במשרד האוצר בכוונתו לסיים את תפקידו.

בתקופת כהונתו הוביל שמואל נחמני את יחידת האכיפה מיום הקמתה בשנת 1998 וריכז את הטיפול בכל הנושאים הקשורים לאכיפת שכר בגופים מתוקצבים ונתמכים תוך השרשת נורמות חדשות של מינהל תקין בתחום זה.

נחמני הוביל את המאבק בחריגות השכר ברשויות המקומיות ובגופים מתוקצבים באמצעות פעולות נרחבות של יחידת האכיפה בנחישות ובהתמדה שהביאה במהלך השנים לחסכון של מיליארדי שקלים לקופת המדינה.

שמואל נחמני ביקש להודות לאילן לוין ולממונים עליו לשעבר על הגיבוי המלא לפעולות האכיפה שהביאו להצלחתה המרשימה וכן לעובדי יחידת האכיפה המסורים ולפרקליטי יחידת האכיפה במשרד המשפטים.

הממונה על השכר, אילן לוין הודה לנחמני על עשייתו הברוכה בשרות הציבורי בכלל ובהקמת יחידת האכיפה בפרט ואמר כי "מר נחמני הקים את יחידת האכיפה מראשיתה והינו דוגמא ומופת לעובד ציבור הפועל בחריצות ובניקיון כפיים לטובת כלכלת מדינת ישראל, פעולותיו של שמואל נחמני וצוותו חסכו מיליארדי שקלים והביאו את השכר במגזר הציבורי להיות מבוקר ונשלט בהתאם להסכמים".

סגן שר האוצר, הרב יצחק כהן הודה לשמואל נחמני על עשייה יוצאת דופן במשרד האוצר והצר על עזיבתו. עוד ציין כי "השרות הציבורי יחסר את אחד הפקידים המצטיינים והנאמנים ביותר לתפקידם. המוניטין שרכש בזכות צניעותו וחכמתו הינם נכס שבאוצר עוד יחונכו דורות לאורם".