תינוקייה
תינוקייהפלאש 90

בית החולים ספרא לילדים ב"שיבא" תל השומר הודיע אחר הצהריים (שלישי) כי סיים את הבדיקה לתאומים בני ארבעת החודשים שאושפזו במצב קשה מאוד.

מהבדיקה עולה כי התאומים נפגעו מחבלה ודחה את טענת ההורים כי מדובר במחלה נדירה: לדברי הצוות הרפואי, אף בדיקה שנערכה לתינוקות לא התאימה למחלה או מום מולד שעלול לגרום לפגיעות כאלו.



"כל בדיקות העזר, בכללם גם הדמיה וייעוצי רופאים מומחים מתחומים שונים, לצד בדיקות מעבדה מורכבות, לא התאימו לשום מחלה או מצב מולד, היכולים להסביר את הממצאים", נמסר עוד מבית החולים. "מניסיוננו ולאור הספרות הרפואית העדכנית, אנו סבורים איפה היום כי הממצאים הגופניים שנמצאו נגרמו בסבירות גבוהה מאוד כתוצאה מחבלה, כאשר המנגנון הסביר ביותר לממצאים הרפואיים הוא אפשרות של טלטול התינוקות", נכתב בהודעה שפרסם בית החולים.

רופאי בית החולים עדיין נלחמים על חייו של התינוק, המאושפז במחלקה לטיפול נמרץ במצב אנוש. מצבה של אחותו טוב ויציב. אביהם של התאומים טען בעדותו במשטרה כי חובשי מגן דוד אדום הם שגרמו לחבלות שעל גוף ילדיו, במהלך ניסיונות להחיות. מחר צפוי פרופסור יהודה היס, ראש המכון לרפואה משפטית באבו כביר, להגיש את חוות דעתו בעניין.