תינוק
תינוקפלאש 90

הכנס השנתי השלישי - 'הריון ולידה בעין יהודית', יתקיים בשבוע הבא בהיכל התרבות בלוד ויעסוק בכלים לצמיחה ומדעות וחיבור לעובר.

מארגנת הכנס, נעה בן דוד, סיפרה בראיון לערוץ 7, "היום, זה לא מובן מאליו להרות. כבר אחרי החתונה בנות שואלות, האם ניתן לדחות את ההריון וכך גם בהריונות הבאים. כל ילד זו בחירה גדולה יותר בחיים וצריך לפתח בשביל זה הרבה כוחות, כדי לעשות הכל מתוך בריאות הגוף והנפש, ולהשקיע בזה כמו שמשקיעים בכל דבר חשוב".

בכנס ירצו ד"ר קרלוס רוזנברג - רופא נשים בכיר בבית החולים בלינסון וראש מרכז 'רחם', "הוא משלב רפואה קונבנציונלית מתוך גישה שאנחנו לא מטפלים רק ברחם, אלא באמא ובעובר ושישנו תהליך נפשי", סיפרה בן דוד.

לאחר מכן בן דוד תעביר שיחה על החיבור לעובר בכלים הרוחניים ועל המודעות שהנשמה מתפתחת ואנחנו יכולים להשפיע עליה.

את הכנס יחתום רבה של צפת, הרב שמואל אליהו, שיעסוק בנושא של בחירת שם.

מארגנת הכנס סיפרה, כי לקראת הכנס הם הוציאו חוברת מיוחדת, בה ישנם כללים ועקרונות על בחירת שם ביהדות, ועקרונות על פי תורתו של הרב מרדכי אליהו זצ"ל.

הכנס הוא כחלק מפעילות 'מרכז בראשית', "את המרכז הקמנו לאחר הגירוש, שהרגשתי שאני רוצה לעסוק בתחום של ריבוי החיים", סיפרה בן דוד, " התעמקתי ולמדתי הדרכת לידה וליווי לידה ופתחנו את המרכז, כמקום שהנשים יהיו שותפות ויקבלו כלים לחיות את הבריאה".

"במשך כל השנה אנחנו עושים קורסים", סיפרה בן דוד, "שהם ארגז הכלים המעשי ללידה וגם סדנאות שהם כלים רגשיים ורוחניים. לפעמים דווקא לקראת ההריון השישי או אפילו עשירי, האשה מרגישה שהיא צריכה להתקדם".