ח"כ אריאל והרב שמחה קוק בביקור אתמול
ח"כ אריאל והרב שמחה קוק בביקור אתמוללשכת אריאל
ח״כ אורי אריאל ומנכ״ל "תקומה", נחי אייל קיימו אתמול (ג') ביקור וסיור בעיר רחובות כהכנה להקמת גרעין משימתי בשכונת קריית משה בעיר בתמיכת תנועת ״אורות״ אשר יהיה על שמו של הרב חנן פורת ז״ל. את הסיור אירח אמיתי כהן, יו״ר הפורום הדתי לאומי וגזבר המועצה הדתית בעיר, שצפוי להקים את הגרעין החדש.

אל הסיור התלוו גם מנכ"ל עמותת השירות הלאומי ״עמינדב״ – הרב צבי במברגר וסמנכלי"ת העמותה, תושבת העיר גילה ברוק, שבעזרתם במשך השנה האחרונה פועלות שמונה בנות שירות לאומי כחלק מצוות הגרעין בשכונה.

הסיור נפתח בפגישה עם ראש העיר, רחמים מלול, שעמו סוכם להמשיך ולחזק את הפעילות בשכונה בשנים הקרובות. לאחר מכן, נערכה פגישה עם רב העיר, הרב שמחה הכהן קוק, שאמר כי "במשך שנים מחכה העיר רחובות לבשורה החשובה של הקמת גרעין תורני לקריית משה, אני שמח שאמיתי כהן לקח את היוזמה המבורכת לידיו", משם נסעו המשתתפים לשכונת קריית משה שם נפגשו עם נציגי השכונה ועם מנהל המתנ"ס מר גולן ביטון.

נחי אייל, הגדיר את הביקור כמוצלח במיוחד וסיפר כי "כבר בימים אלו נעשים מאמצים לגיוס משפחות נוספות לגרעין התורני וישנה היענות והתעניינות רבה לעניין, בעזרתה של העירייה קצב ההתפתחות יואץ משמעותית".

ח״כ אריאל סיכם את הביקור ואמר: "כל גרעין משימתי שמוקם הינו נקודת אור נוספת, וכאשר הוא מוקם לזכרו של הרב חנן פורת זהו אור מיוחד במינו, השבוע התקדמנו בעוד צעד משמעותי בהקמת הגרעין שיפיץ אור ותורה לתושבי קריית משה והעיר רחובות. העבודה עדיין רבה וצריך כעת לגייס עוד משפחות נפלאות שיירתמו לאידאל הזה ולדאוג להכין את הקרקע להגדלת הפעילות, אני בטוח שבעזרתו של ידידי אמיתי כהן הגרעין בקריית משה יתפתח ויהווה אור גדול לשכונה".