במטהו של יו"ר מנהיגות יהודית, משה פייגלין, מוחים על חוסר השקיפות בפרסום תוצאות הפריימריז, אשר לא פורסמו בפילוח לקלפיות אלא פילוח לסניפים בלבד.

במכתב ששיגר יו"ר מטה הבחירות של פייגלין, שי מלכה, ליו"ר ועדת הבחירות בליכוד, השופט גרוס, הוא מציין כי "קיבלתי לידי את תוצאות הבחירות בקובץ המחולק לפי סניפי הליכוד. פרסום התוצאות בדרך זו לא מאפשר בדיקת התוצאות היות ואין בו פירוט של קלפיות ואתרים".

מלכה מסביר, כי "היות ובבחירות אלו הדבר החשוב הוא לא התוצאה הסופית אלא מספר המצביעים בכל מקום, אנו רואים בחומרה רבה את חוסר השקיפות ביכולת שלנו לוודא שאכן פרסום התוצאות הולם את מה שבאמת קרה במציאות. כאשר מאוחדים מספר קלפיות ומספר אתרים לסניף אחד, וחלק מהאתרים מפוצלים לסניפים שונים אין לנו שום אפשרות לבקר את התוצאות כראוי".

מלכה מוסיף, כי לא מדובר רק בחוסר בהירות אלא בחשדות ליותר מכך, "דרישה זו מקבלת משנה תוקף כאשר בוחנים מקומות בהם יש הלימה בין הסניף לאתר ומתברר שאין את אותה הלימה בין התוצאה הידועה לנו על פי המשקיף שנכח בעת הספירה לבין התוצאה שפרסמתם. לדוגמא בסניף בית שמש התוצאה שדווחתם עליה היא 126 קולות למשה פייגלין ו -77 קולות לנתניהו בעוד שהמשקיף שנכח בספירה דיווח על 289 קולות למשה פייגלין ו-114 קולות לנתניהו. פער דיווח זה הוא בלתי נסבל ויש לו משמעות. תופעה זו קיימת בעוד מקומות שאין טעם לפרט כאן בטרם נקבל דיווח מסודר באופן הראוי".

"בשלב זה איננו מקבלים את תוצאות הבחירות כפי שפורסמו ואנו דורשים לקבל את כל המידע הרלוונטי באופן מיידי ובדרך הראויה", חותם מלכה את המכתב.