נתן אשל
נתן אשלצילום: פלאש 90
ראש הסגל בלשכת ראש הממשלה נתן אשל צפוי להעיד השבוע בנציבות שירות המדינה בעניין פרשת הטרדת העובדת ר'.  אשל יעומת עם עדויות שמסרו עובדי לשכה אחרים במסגרת הפרשה.

העיתון "ישראל היום" מדווח הבוקר (ראשון), כי עד כה נגבו במסגרת בדיקת הפרשה בנציבות לא פחות מ- 16 עדויות הנוגעות לחקירת הפרשה.

חלק מהעדויות שנגבו תומכות על פי הדיווח לכאורה בגירסת סיפור ההטרדה כפי שנמסר בתלונה שהגישו ליועץ המשפטי לממשלה שלושה מבכירי לשכת ראש הממשלה - ראש אגף ההסברה יועז הנדל מזכיר הממשלה צבי האוזר והמזכיר הצבאי יוחנן לוקר.

היועץ המשפטי לממשלה, יהודה ויינשטיין, הכריע בשבוע שעבר כי החקירה בפרשת נתן אשל לא תועבר למשטרה ולא תיפתח חקירה פלילית. ויינשטיין קבע כי הפרשה תיחקר בנציבות המדינה. במקביל הודיע אשל כי ייצא לעשרה ימי חופשה.
 
החלטתו של ויינשטיין באה למרות הלחץ מצד כלי התקשורת נגד ראש לשכת נתניהו, נתן אשל, במטרה להביא לפיטוריו. הלחץ קיים חרף העובדה כי עדיין לא ברור האם יש בחשדות ממש.
 
ממשרד המשפטים נמסר כי לפי שעה אין עילה או הצדקה לסטות במקרה זה מן הנורמות המקובלות, ועל כן החליט היועץ המשפטי לממשלה, על דעת כל משתתפי הישיבה, כי המשך החקירה יבוצע ע"י אגף החקירות בנציבות שירות המדינה.