חברת "ביו סנס טכנולוגיות", המתמחה בעיבוד אותות, וניתוח התנהגות בעלי חיים, תציג בתערוכת 2012 Fresh AgroMashov, שתתקיים בגני התערוכה ת"א, מערכות התרעה מתקדמת המשלבת כלבי שמירה וחיישנים.

המערכת המתקדמת שפתחה החברה מאפשרת לזהות את נביחות המצוקה של הכלב - שמצביעות על נוכחות פורץ בשטחי הבית, העסק או בקרב השטחים החקלאים, ולשלוח באופן מיידי התרעה טלפונית לבעל הכלב ולסיור המבצעי, לצד הפעלת מערכת האזעקה - עוד בטרם התבצעה הפריצה!

חברת "ביו סנס טכנולוגיות" תציג בתערוכה במשותף עם G4S מגוון רחב של אמצעי אבטחה משלימים לשימוש בבעלי חיים, כולל גלאי כלב, מערכת נייחת הממוקמת בסמוך לכלב, קולר סלולרי (חיישן המותקן על קולר הכלב ושולח הודעות בעת נביחות מצוקה או כאשר הכלב הולך לאיבוד - ישירות לטלפון הנייד של בעליו), פתרונות אבטחה כוללים ועוד.

איל זהבי מנכ"ל חברת "ביו סנס טכנולוגיות", מרחיב: "המערכת החדשה נחשבת לעליית מדרגה בתחום האבטחה החקלאית, ומאפשרת זיהוי של ניסיונות פריצה ממרחקים, הפעלת מערך הרתעה יעיל המרתיע ומעכב את הפורצים, סינון של התראות שווא (המערכת מבדילה בין נביחות רגילות לנביחות מצוקה של הכלב) ואינה דורשת אימון מקדים של הכלב – מה מאפשר שימוש יעיל גם בבתים פרטיים. בבדיקות שערכנו , הכלבים שהוצבו בשטחים הפתוחים מנעו בהצלחה גניבות מתוכננות, כאשר השומרים הגיעו במהירות לאזור והגנבים נמלטו מהמקום. כיום כבר מופעלת השיטה במחסנים, רפתות, דירים ושטחים חקלאיים רבים ברחבי הארץ".

תערוכת 2012 Fresh AgroMashov יוצאת לדרך בייזומה של קבוצת "משוב" - העומדת גם מאחורי תערוכת "קלינטק" ומגזין משוב לחקלאות. התערוכה תתקיים בין התאריכים 29.02-1.03.2012 בגני התערוכה תל אביב, וצפויה לארח למעלה מ- 25,000 מבקרים, ביניהם עשרות משלחות של ארגונים, משקיעים ושחקנים מרכזיים בתחום החקלאות מרחבי העולם - בין השאר: מירדן, תורכיה, קפריסין, רוסיה, איטליה, רומניה, וייטנאם, אוקראינה, הולנד, הודו, אתיופיה, גרמניה, גאנה וסנגל. השנה תתמקד התערוכה בנושא שיווק התוצרת החקלאית הטריה והקטנת פערי התיווך בענף החקלאות, הינה התערוכה היחידה בישראל המפגישה בין מגדלי תוצרת חקלאית טרייה לבין קניינים, סיטונאים ומשווקים מהארץ ומחו"ל.