ניידת משטרה
ניידת משטרהצילום: פלאש 90

מאות בלשים וחוקרים ביחידה המרכזית של מחוז המרכז מחפשים במבצע חסר תקדים בהיקפו, חשוד שאחראי לסדרת מעשי שוד אלימים בבנקים ובסניפי דואר באזור המרכז. המשטרה חושדת שהשודד הסדרתי הוא זה שרצח לפני מספר חודשים את המאבטח יניב אנגלר בשוד הבנק בבאר יעקב.

הרוצח ביקש מאנגלר להיכנס לסניף בנק הפועלים במקום. אולם כאשר המאבטח פנה אליו, הרוצח פתח לעברו באש מטווח קצר. שניות לאחר מכן נמלט האיש מהמקום ובידיו שלל מהקופה.  

בראיון לערוץ 7 אומר אביו של יניב ז"ל, אשר אנגלר, כי הוא מקווה שהמשטרה תלכוד את השודד הסדרתי, "הרבה מידע אין לי, מעבר למה שהציבור יודע. אני מקווה שהנבל הזה יתפס, שלא יקרה אסון למשפחה נוספת".

לדבריו מדובר בשודד מסוכן, "אין לו מה להפסיד, הוא יודע שהוא יקבל את העונש שלו, והוא בהחלט עלול לרצוח בשנית. אין לי פרטים אם הוא אכן זה שרצח את בני, אבל על פי הצלבת המידע בין זירת האירוע של הבן שלי למעשי השוד האחרים, הנתונים דומים".

אשר, מספר, שמאז הרצח של בנו, חיי המשפחה השתנו. "הבן שלי פעל על פי ההוראות, כי אסור לתת לאדם שחובש קסדה להיכנס לבנק. לצערי הוא שילם על כך בחייו. יניב השתחרר מהצבא כקשר פלוגתי בשיריון, הוא תכנן להתחיל ללמוד והכול נקטע. זה אסון גדול, החיים שלנו השתנו. הגעגועים מתגברים מיום ליום, בחגים במקום לשמוח בכינו. אנחנו יודעים שגם אם השודד ייתפס, את יניב זה לא יחזיר לנו. אבל לפחות הוא לא ירצח אדם נוסף ויהרוס עוד משפחה. חייבים ללכוד אותו כדי לעצור את מסע ההרג".