תפוחי בראשית - תפוחים מהרי הגליל

תאגיד בראשית מפסגות גליל גולן הינו המוביל בישראל בתחום הפירות הנשירים, במטעים של בראשית שממוקמים בפסגות גליל – גולן, מגדלים מגוון עשיר של פירות ביניהם: תפוחים, אגסים, דובדבנים, קיווי, אפרסק ונקטרינה, פירות יער,ליצ'י ועוד.

תאגיד הפירות "בראשית" מנהיג תרבות צריכה של פירות המאפשרת ללקוחות ליהנות מפרי ממוין, רחוץ ונקי על המדפים. התאגיד, מטפל בכל השלבים של טיפול הפרי, החל מהמטע, הקטיף, המיון ועד להגעתו לשוק. הפירות של "בראשית" נקטפים ברגע הנכון, ממוינים בקפידה, נארזים ושומרים על ערכיהם התזונתיים עד הגעתם לרשתות השיווק וחנויות הפרי השונות.

התאגיד הוקם בשנת 2005 ע"י חיבור שני בתי אריזה האחד פירות הגולן והשני פרי פסגות. בתאגיד שותפים 4 קיבוצים מהגליל העליון ו-8 מושבים וקיבוצים מרמת הגולן.

לקראת  חג הפורים הבעל"ט יוצאת בראשית בקמפיין קד"מ שבמרכזו תפוח ה-"פינק ליידי". במסגרת הקמפיין תתקיים פעילות שיווקית רחבה ברשתות השיווק שתכלול פעילות תדמיתית של נראות ובולטות בנקודות המכירה, וכן מיתוג מחודש ועמדות קד"מ ממותגות. במסגרת הקמפיין יסתובבו שחקנים בתחפושות-ענק של תפוח פינק ליידי בנקודות המכירה השונות ברחבי הארץ ויזמינו את הקונים בסניף להצטלם עימם בחיבוק ענק, ולקבל תוך דקות ספורות תמונת מגנט ממותגת ברוח  תפוח פינק ליידי.

בנוסף יעמידו "בראשית" דוכני טעימות תפוחים ויציעו מארזים אישיים של תפוח "פינק ליידי " ועליהם ניתן להוסיף ולבחור הקדשה ייחודית למשפחה בבית. כמו-כן יכלול הקמפיין גם פעילות אינטראקטיבית רחבה ברשת האינטרנט שתכלול פעילות בלוגרים נושאת פרסים, ופעילות ברשתות החברתיות. תפוח הפינק ליידי גדל במטעי הפירות של "בראשית" הנטועים על ההרים הנישאים של הגליל והגולן המקיימים את התנאים האופטימאליים לגידול תפוחים איכותיים, עסיסיים ובריאים. פינק ליידי הוא תפוח פרימיום שממוצב ב"TOP", גבוה מעל כל שאר התפוחים.