"ערך עליון: לשמור על כספם של אחרים"יוני קמפינסקי


מנכ"ל בנק לאומי היוצאת השתתפת היום (שני) בביקור הנהלת הבנק בבורסה לניירות ערך לציון 110 שנים לבנק ו-50 שנה למסחר של הבנק בבורסה. בשיחה עם העיתונאים התייחסה מאור לאתגרי התקופה והבטיחה כי גם לאחר עזיבתה הבנק ממשיך להתאים את עצמו לאתגרים הכלכליים הקיימים.


"אני חושבת שכולנו מבינים עד כמה מאתגרת התקופה הזו למשק הישראלי בכללותו, לבנקאות ולבנק לאומי בפרט", אמרה מאור והבהירה כי "בנק לאומי כדרכו מאוד מתכונן לעתיד". מאור התייחסה לתכנית החדשה של הבנק להתמודדות עם המצב הכלכלי הנוכחי ואמרה כי אין לה שום ספק שההנהלה תהיה מסוגלת לממש את התכנית הזו.


"הלקוחות יכולים להיות מאוד שקטים", הבהירה מאור, "ולדעת שכספם מנוהל במקום שבו מבינים שהערך החשוב ביותר שעליו אמונים מנהלי בנק לאומי הוא לשמור על כספם של אחרים - זה המוטו וזו המשימה".


בראשון בערב התפרסם כי מי שנמצאתי היום בתפקיד המשנה הבכיר של מאור, רקפת רוסק-עמינח, נבחרה למלא את מקומה ולהיות המנכ"ל הבאה של הבנק. מאור התייחסה היום גם למינוי של רוסק-עמינח שעובדת בלאומי בשמונה השנים האחרונות והבהירה כי הבחירה של דירקטוריון הבנק עדיין תלוי באישור בנק ישראל.


"יש לנו כאן המשכיות", ציינה מאור, "יש לנו כאן ביטוי מאוד ברור לעובדה שבנק לאומי הוא בנק שיודע להצמיח מנהלים. אם אכן בנק ישראל יאשר, אני חושבת שזה יהיה איתות טוב לצורה שבה הדברים צריכים להתנהל ומה מתאפשר לאנשים טובים לעשות ולצמוח בבנק לאומי ואיך הם יכולים להגיע לפסגות".