הרב אלישיב
הרב אלישיבצילום: חדשות 24

הרב יוסף שלום אלישיב מורדם ומונשם מאז יום ראשון שעבר בבית החולים שערי צדק בירושלים. מצבו של הרב מוגדר קריטי אך רופאיו החליטו אמש (שלישי) כי הרב חייב לעבור טיפול רפואי כדי למנוע הידרדרות נוספת במצבו.

על פי החלטת הרופאים הרב יעבור ככל הנראה היום (רביעי) טיפול רפואי בו יוחדרו צינורות הנשמה לגרונו. בתחילת השבוע ניסו הרפואים לגמול את הרב ממכונת ההנשמה על מנת לשאוב את הנוזלים שהצטברו בריאותיו. כעבור שעתיים בהם הרב נשם באופן עצמאי חלה התדרדות במצבו והרופאים נאלצו להשיב את הסיוע של מכונת ההנשמה ללא המשך הטיפול לניקוז הנוזלים מראותיו.

לבקשת בני משפחתו של הרב אלישיב הגיע בשעות הצהריים לבית החולים שערי צדק הרב אלימלך פירר כדי לחוות את דעתו מהי הדרך המומלצת לטיפול ברב אלישיב. ברחבי הארץ יתקיימו הערב ומחר עצרות תפילה להצלחת הטיפול הרפואי ולרפואתו השלימה של הרב יוסף שלום בן חיה מושא. 



הרב יהודה לייב שטיינמן, מאושפז אף הוא מאז יום שני בבית החולים 'מעיני הישועה' בבני ברק. הרב אושפז עקב חום גבוהה וחשש לדלקת ריאות. במהלך היום השתפר מצבו של הרב שטיינמן אך רופאיו החליטו להשאירו למעקב רפואי בבית החולים. הציבור נקרא להתפלל לרפואת הרב אהרון יהודה לייב בן גיטל פייגא לרפואה שלימה בתוך שאר חולי עמו ישראל