נתניהו: ד"ר דוד - גיבור ישראלי

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר בפתח ישיבת הממשלה הבוקר, לאחר פגישתו עם ד"ר יהודה דוד, כי "שוחחתי לפני כמה דקות עם ד"ר יהודה דוד, גיבור ישראלי".

נתניהו סיפר, כי "ד"ר דוד עלה ארצה, התגייס לצה"ל, בניו משרתים בצה"ל. כאיש מילואים הוא קיבל צל"ש במלחמת לבנון השנייה על הצלת פצוע תחת אש. הוא הדליק משואה ביום העצמאות. הוא הדליק משואה יותר גדולה, הוא לא רק נאבק בשדות הקרב הצבאיים, הוא גם נאבק בשדה הקרב ההסברתי- הקרב הגדול על האמת".

לדברי ראש הממשלה, ד"ר דוד "יצא לנקב את השקר של עלילת מוחמד א-דורה. הסיפור של מוחמד א-דורה, הסיפור השקרי, גרם יותר נזק למדינת ישראל מכל סיפור אחר בשנים האחרונות, מכל עלילה אחרת והוא יצא לנקב את השקר הזה באמירות אמת. הוא נלחם במשך חמש שנים במערכה משפטית קשה וקיבלנו החלטה עוד קודם לכן, קודם ידיעת התוצאה, להביא החלטה לממשלה לכסות את הוצאות המשפט שלו. בשבוע שעבר נודע שהוא ניצח. הניצחון שלו הוא לא ניצחון אישי, זה ניצחון של הצדק וניצחון של האמת. ניצחון של ישראל על מסכת העלילות של התעמולה הפלשתינית שמתפשטת בעולם ולפי התעמולה הזאת ישראל אשמה אלא אם הוכח אחרת וגם כשמוכח אחרת היא עדיין אשמה".

נתניהו הוסיף, כי "פה הוכח אחרת ואפשר להתחיל לפוגג את גלי השקר האלה באמצעות הדוגמא הזאת. אני חושב שהיא תשרת אותנו עוד רבות, אבל מה שאני מעלה על נס כאן זה את הדוגמא האישית של אדם, פטריוט, ישראלי ציוני, יהודי גאה, שנרתם באופן אישי בדבקות בלתי רגילה להילחם על האמת והוא ניצח והניצחון שלו זה ניצחון של כולנו. אני מסיר בפניו את הכובע, אני חושב שאני מדבר כאן בשם כל השרים, אני יודע ששר המשפטים, השר יעלון, שר החוץ אביגדור ליברמן, השר אדלשטיין, כולם נרתמו במהלך השנים הללו לסייע במאמץ הזה. אני מברך גם אותם, אני מברך היום את עם ישראל בניצחון חשוב במלחמת התעמולה".