תפילות לרפואתו. הרב אלישיב
תפילות לרפואתו. הרב אלישיבפלאש 90

אברך, תושב ירושלים, החליט לתרום שנה מחייו למען פוסק הדור הרב יוסף שלום אלישיב. האברך סיפר כי התייעץ עם גדולי הדור לפני שביצע את החלטתו ובנסוף התייעץ על כך עם אישתו וילדיו.

האברך אהרון ב' סיפר לאתר החרדי "כיכר השבת" על ההחלטה לתרום שנה מחייו למען הרב אלישיב, "אנחנו נמצאים בתקופה שבה גדולי ישראל הם עמודי התווך שלנו ובלעדיהם לא נדע לשמור כראוי על אורחות חיינו. חייבים את הרב אלישיב ואת שאר גדולי הדור בכדי שיראו לנו את הדרך ויגנו על הדור".

אהרון סיפר על ההתיעצות עם גדולי הדור, "התייעצתי עם גדולי הדור והם אמרו שעליי לשאול את אשתי והילדים. הילדים הסכימו מיד. בשבת האחרונה קיבלתי על עצמי לתת שנה מחיי לבריאות הרב ולאריכות חייו ומיד הרגשתי אושר גדול ושמחה עצומה". אהרון הוסיף , "בקריאת התורה ישב לידי חסיד בשטריימל ששאל אותי מדוע אני מחייך, וכשסיפרתי לו שאל האם גם לרבי שלי האדמו"ר מסאטמר היית מוכן לתת שנה מחייך? אמרתי לו - בוודאי, לכל אחד מגדולי התורה הייתי נותן לרב קנייבסקי ולרב עובדיה שהם מגנים על הדור". 

הרב אלישיב אושפז לפני כשבועיים עקב הצטברות נוזלים בריאותיו, מצבו הרפואי של הרב התדרדר ומאז אישפוזו הוא מורדם מונשם. בשבוע שעבר עבר הרב טיפול כירוגי מורכב בו חובר מכשיר ההנשמה באופן ישיר דרך הגרון. אנשי ביתו של הרב מדגישים כי למרות הצלחת הטיפול הרפואי מצבו של הרב נותר קריטי והציבור נקרא להרבות בתפילה