ארבעת הקצינים
ארבעת הקציניםדו"צ

סג"ם יונתן פרץ, סג"ם זאב פייט, סג"ם טל גבאי, סג"ם עדי אומסי - הם ארבעה קצינים שגדלו יחד בפנימייה הצבאית לפיקוד באור עציון, עברו את המסלול הצבאי יחד ובשבוע שעבר הם סיימו קורס קצינים, איך לא, ביחד.
 
בראיון לערוץ 7 סיפר סג"מ יונתן פרץ מבית שמש, שבמקרה או שלא במקרה גם מתחתן מחר, כי מדובר במשימה תובענית אבל עם המון סיפוק, "אנחנו עוברים במהלך השנים גם בגרות מלאה והכשרה תורנית על פי הדרכתו של הרב דרוקמן, וגם לימודי צבא ובטחון שכוללים אימונים צבאיים, צניחה, צלילה ומסעות".

התלמידים שמתקבלים לפנימייה הצבאית לאחר שעברו סדרת מבדקים ואבחונים לקראת קצונה, חותמים בסוף כיתה ט', על שש שנים בצה"ל, "אנחנו מסיימים את התיכון עם רובאי 04 ובעצם פטורים מטירונות, ומממשיכים ישר למסלול עצמו".

פרץ אומר שמדובר בהחלטה אחראית ורצינית, "לחתום על שש שנים לצה"ל זו החלטה לא פשוטה, הרבה אנשים מרימים גבה. אבל ב"ה יש הרבה קבלות ותוצאות בשטח. בוודאי שצריך תמיכה משפחתית, כי זה מסלול מאוד תובעני".

סג"מ פרץ, שממשיך כקצין מבצעי בחטיבת גבעתי, יזכה מחר בשעה טובה לעמוד יחד עם עדי, מתחת לחופה, "גדלנו יחד בבית שמש, ועם הזמן הקשר התפתח עד שהגענו להחלטה. ב"ה הצבא מסייע מאוד, אבל אני לא מבקש שום הקלות. גם עדי יודעת לקראת מה היא הולכת".