יידוי אבנים. ארכיון
יידוי אבנים. ארכיוןפלאש 90

התפרעויות ביו"ש.

ערבים שהתפרעו באיזור אל-חאדר שמדרום לבית-לחם, יידו אבנים לעבר רכב ישראלי שעבר במקום. איש לא נפגע אך נגרם נזק לרכב.

במקרה אחר יידו ערבים אבנים לעבר אוטובוס ישראלי סמוך לתקוע שבמזרח גוש-עציון. גם כאן איש לא נפגע.

אחר הצהריים התפרעו כ-50 פלשתינים ליד אל-חאדר, וליד אבו-דיס שמדרום לירושלים. מצה"ל נמסר כי בשני המוקדים גילגלו הפורעים הערבים צמיגים בוערים לעבר כוחותינו שפעלו להפסיק את ההתפרעות.

ערביה חמושה בסכין קפיצית נעצרה הבוקר בכניסה למערת המכפלה. בחקירתה הודתה שהתכוונה לדקור שוטר ולהעצר, מבדיקה עולה שבעבר ביצעה מעשה דומה ושוחררה.

בעקבות הִתרבות יידוי האבנים על מכוניות בכבישי יו"ש אומר יו"ר האיחוד הלאומי חה"כ יעקב כ"ץ (כצל'ה): "מאז ששחררה ממשלת הליכוד בראשות נתניהו-ברק את מאות המחבלים הרוצחים בעסקת שליט אל תוך רחבי יו"ש, חשופים 350 אלף יהודי יו"ש ומאות האלפים שנוסעים בכבישים לטרור ידויי אבנים ואינתיפאדה של ממש. יש לקוות שבבואם של אזרחי ישראל לקלפי ביום הבחירות יזכרו שנתניהו שהבטיח שיבנה הקפיא והרס, וביבי שהבטיח לשמור על הביטחון הביא לקריסתו.

"הח"כים הנאמנים בליכוד לא הצליחו עם כל מעלותיהם לעצור את הכרזת שתי המדינות, לא את ההקפאה והריסות הבתים, לא את ההחלטה על עקירת מגרון וכעת גם לא את הטרור המתגבר. נתניהו מתייחס אליהם כפי שהתייחס לטישו שהשליך לאשפה תוך השפלתו המצולמת של נאמנו מזכיר הממשלה צביקה האוזר" - אומר כצל'ה.