איתן כהן
איתן כהןבאדיבות המשפחה
בנו של הנעדר איתן כהן בן ה-73, שי כהן, סיפר הערב (חמישי) לערוץ 7 כי לראשונה, אחרי חודש וחצי, הגיעה עדות ראייה שאולי תשפוך אור על הפרשה המדאיגה.

שי הבן סיפר כי לאחר פרסום הכתבה אתמול טילפן תושב המרכז למשטרה ומסר כי פגש ביום ההעדרות את איתן כהן הולך בצידי הכביש בסביבות עשר בלילה והציע לו טרמפ לתחנת האוטובוס בראש העין. לדבריו, הוא נראה מבולבל.
 
האיש שמסר את העדות סיפר כי אינו נוהג לקרוא עיתונים או לצפות בטלויזיה ועוקב רק אחרי אתר ערוץ 7 שם - כשראה את תמונתו של כהן הבין כי פגש אותו לפני חודש וחצי ומיהר להתקשר למשטרה. בעקבות הדיווח, משקיעה כעת המשטרה מאמצים רבים באזור ראש העין בניסיון לאתר אותו.


איתן כהן בן 73 יצא מביתו בכפר יונה לפני למעלה מארבעים יום ומאז נעלמו עקבותיו.



מבנה גופו רזה, גובהו 1.76 מטר, גון עורו שחום, עיניו חומות, שיער שיבה ופאות צמודות בלחייו. הוא לבש בפעם האחרונה בה נראה חולצה לבנה מכופתרת ועליו סוודר חום זית. כהן לבש מכנסיים שחורים וחבש כיפה לבנה סרוגה על ראשו, על פניו זיפי זקן.



משפחתו של כהן סיפרה אתמול לערוץ 7 כי בכ"א בטבת יצא כהן בצהריים מביתו לפגישה במשרד ברמת גן. לאחר שלא הגיע הביתה בשעות הערב הבינה המשפחה כי כלל לא הגיע לפגישה והחלה לחשוש לגורלו. לאחר יממה הוגשה תלונה במשטרה וכוחות גדולים ניסו לאתר אותו בליווי מסוק.
 
כל היודע דבר על מקום הימצאו מתבקש להתקשר למשטרת נתניה בטלפון 09-8864444 או לכל תחנת משטרה אחרת בחיוג 100.



כל המעוניין לסייע בחיפושים אחריו, מתבקש ליצור קשר עם בני משפחתו בטלפונים 050-6209046 או 050-6210010.