מחפשת קצינים? יחימוביץ'
מחפשת קצינים? יחימוביץ'פלאש 90
יו"ר מפלגת העבודה שלי יחימוביץ' אומרת כי דבריו של שלמה בניזרי נגד בתי המשפט הם דברי בלע והסתה נגד המדינה, כלשונה.
 
"בניזרי הוא עבריין מורשע, פוליטיקאי מושחת שנטל שוחד – וכשהוא משווה את עצמו לגלעד שליט, חייל שנפל בשבי האויב, הוא קורא לראות במדינה אויב. הוא אינו מכיר בסמכות המדינה לעצור,לחקור פשעים, לשפוט ולכלוא. דבריו מוכיחים שוב כי אין לאפשר לעבריינים שהורשעו בעברה שיש עמה קלון וישבו בכלא, לחזור לחיים לפוליטיים".
 
יחימוביץ' אמרה את הדברים בבימת יגאל אלון, ביום עיון בנושא אתיקה ופוליטיקה.



עוד אמרה כי שיחרורם של מאות עבריינים מהכלא בטרם הזמן, הוא מסר קשה מאוד לקורבנותיהם. "צפיפות בכלא אינה גזרת גורל, ותפקידה של המדינה לבנות בית כלא נוסף. מדובר בסוגיה של בטחון המדינה, אלא שלתקציב הביטחון נמצאים תמיד מקורות תקציביים, שעה שהאוצר מייבש וחונק את מערך הכליאה ופוגע בכך בביטחון אזרחיה, ממש כשם שייבש את מערך הכיבוי עד לאסון הכרמל."

השר לשעבר שהורשע בעבירות של קבלת שוחד, הפרת אמונים, קשירת קשר לביצוע פשע ושיבוש הליכי משפט תקף אתמול בצאתו מהכלא את מערכת בתי המשפט.

"בית המשפט לא תקף מבחינה הלכתית", אמר, "זה היה מסע של נקמנות כי התבטאתי נגד מערכת המשפט, נגד ערכים שמקודשים לחילונים".

"לא תודה למערכת המשפט, מהזוטר ביותר עד הבכיר בעליון שנהגו בחוסר הגינות ורגישות, לא היה לנגד עיניהם הצדק אלא נקמנות. המערכת תפרה לי תיק. אני זכאי. אני תמה איך אותו שופט, אדמונד לוי, לא רעדה ידו כששילש את עונשי משנה וחצי בטענה של 'תג מחיר'. מה אני, מחיר בסופר מרקט? לא לקחתי שקל לכיסי".

אנחנו סובלים מקניבליזם תקשורתי ומשפטי, כולם ששים אלי קרב, ראיתי מה עושים לנשיא. היום מסתיימת אחת העוולות הקשות ביותר במדינת ישראל, זעקתי בעבר לחפותי, קולי לא נשמע, אף אחד לא בא להגנתי, לא זכיתי להיות מרואן ברגותי, שאחרי שרצח יהודים רבים זכה לתמיכה של ח"כים ושרים מהשמאל, אני לא איש עסקים שנשפט בגרוזיה ונשיא מדינת ישראל עושה מאמצים לשחררו".