ממשיך לחינוך. שמולי
ממשיך לחינוך. שמוליפלאש 90
יו"ר התאחדות הסטודנטים הארצית וממובילי המחאה החברתית, איציק שמולי, הצטרף בימים האחרונים להנהגת תנועת הכל חינוך. התנועה מובילה מהלך ציבורי לשיפור מצבה של מערכת החינוך בארץ ומקדמת בימים אלה את הצעת חוק "אחריות המדינה לחינוך".

איציק שמולי אמר כי "הסולידריות אליה אנו נחשפנו במאבק החברתי ריגשה והדביקה רבים, אשר מאמינים בשינוי ומחוללים אותו בעצמם. במסגרת השינוי, לא נפקד מקומו של תחום החינוך כהמשך ישיר ובעל חשיבות עליונה למאבק החברתי אליו נחשפנו בקיץ האחרון. השקעה בחינוך זו דרך חשובה למען המטרה של שוויון הזדמנויות בכל התחומים; שהרי צדק חברתי הוא גם ולא פחות מצמצום הפערים אליהם אנו נחשפים מידי יום בחברה הישראלית, וזאת ניתן לעשות ע"י מתן חינוך שווה ואיכותי לכל ישראלי".

הרב שי פירון, מנכ"ל תנועת 'הכל חינוך', ברך על הצטרפותו של שמולי להנהגת התנועה: "אנחנו גאים לראות את איציק שמולי, מי שהוביל מאות אלפי ישראלים במחאה החברתית, מצטרף לשורותינו. הפתרון היחיד לצמצום פערים בחברה הישראלית טמון בשינוי עמוק במערכת החינוך ולכן מדינת ישראל מוכרחה לאמץ תכנית ארוכת טווח, שתקדם חינוך איכותי, נגיש ושיווני לכלל ילדי ישראל. הצעת חוק אחריות המדינה לחינוך, שיזמנו עם חברי כנסת מימין ומשמאל, תסייע להביא לשינוי המיוחל".