את המסורת החשובה הזו הם לא מפסיקים. חברי הגרעין התורני 'אומץ' בעכו הכריזו השבוע, כמידי שנה, על פתיחת מבצע החסד הגדול לפסח.

רק בשבוע שעבר, במהלך חג הפורים חילקו מתנדבי מרכז החסד מאות חבילות מזון לנזקקים כחלק ממצוות היום 'מתנות לאביונים', וכעת הפנים קדימה לפסח.

מהשבוע ועד לערב החג ישתתפו מתנדבי 'מרכז החסד' - מפעל החסד שהקימו חברי גרעין אומץ בעכו, במבצע עירוני נרחב יחד עם עשרות מתנדבים, ביניהם חברי הגרעין, חניכי תנועות הנוער, חיילים בבסיסי צה"ל, תלמידים בבתי הספר, ארגוני מתנדבים ותושבים רבים.

במבצע לוגיסטי לאיסוף מוצרי מזון ותרומות בנקודות שונות בעיר, יחולקו בערב הפסח כ-1,000 סלי מזון למשפחות נזקקות, חולים וקשישים תושבי העיר.

מנהל הגרעין, ישי רובין, אמר כי "מרכז החסד שהקימו חברי הגרעין לפני 11 שנים מופעל כולו על ידי מתנדבים המקדישים ימים ולילות למען התושבים ועושים עבודת קודש, מהווה בעיר מגדלור של חסד ונתינה".

"מבצע החסד הוא מבצע מיוחד – דתיים, חילוניים, צעירים, מבוגרים, תלמידים, חניכי תנועות נוער, חיילים – כולם ביחד משלבים כוחות למען המטרה, לעשות חג שמח לכל משפחה ומשפחה בעיר עכו. אני קורא לכל מי שיכול לסייע – בתרומות מוצרי מזון ותרומות כספיות, באיסוף מוצרים, באריזה, בחלוקה ובכל חלק מהמבצע, להצטרף עימנו למשימה, כי כולנו חייבים להתגייס ולסייע לכל אחד לחגוג את הפסח בכבוד".