בן אליעזר פואד
בן אליעזר פואדפלאש 90

השר לשעבר, חבר הכנסת (פואד) בן אליעזר, דוחה אמנם מכל וכל את הדיווחים ולפיהם נשיא מצרים המודח חוסני מובארק כותב בספרו שהעביר לו משכורת חודשית בסך של 25 אלף דולרים, אך יש מי שכבר דורש חקירה.

תנועת ארץ ישראל שלנו פנתה היום (ד') ליועץ המשפטי לממשלה בדרישה לפתוח בחקירה נגד בן אליעזר.

"דיווח זה, אינו בעל דמיון מזרחי פרוע, לאחר שלכולנו ידוע וגם השר לשעבר פואד מתרברב בקשרים הקרובים מאד עם נשיא מצריים לשעבר. אי לכך חושבים אנו שמהראוי לבדוק מידע זה", כותב מנכ"ל התנועה שי גפן.

"אנו מבקשים מכב' להורות למשטרה לפתוח בחקירת השר לשעבר בן אליעזר והאם היה בכך משום עבירה על החוק ופגיעה בביטחון המדינה", ואף מרמזים כי אין להפלות בין ימין לשמאל בעניין זה "אין לנו ספק שאם היה פרסום מסוג זה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, הייתה נפתחת חקירה ופסטיבל תקשורתי היה נערך סביב הפרסום", נכתב במכתב ליועמ”ש ויינשטיין.

נזכיר כי היומן רוז אל יוסוף דיווח על פרקים מספרו של מובארק ובהם הוא מתייחס ליחסו לבן אליעזר ומספר על משכורת חודשית אותה העביר לבן אליעזר כאשר היה שר התשתיות, משכורת שגובהה כאמור עשרים וחמישה אלף דולרים.

ח"כ בן אליעזר עצמו הכחיש מכל וכל את הפרסום ובשיחה עם אתר NRG אמר ש"מדובר בבדיחה וקשקוש. לי שילמו 25 אלף דולר? בחיים אף אחד לא שילם לי גרוש. פעם ראשונה שאני שומע את הקשקוש הזה. מדובר בבדיחה ובדמיון פרוע של מישהו".