כמה שנים טובות שכב במגרה של יובל עובדיה הסיפור של "המשימה X", אבל מאחר והיה ברור לו שמדובר בפרויקט מסובך ומורכב - הוא לא ניסה להרים אותו, ורק חשב שאם הקב"ה ירצה שהסרט יראה אור - זה אכן יקרה.

"לא ששתי להיכנס לדבר כזה", מספר יובל, "אבל אז הקב"ה שלח אליי כמה משקיעים שאמרו לי 'תשמע, אנחנו רוצים לעשות סרט עלילתי, משהו רציני עם כיוון רוחני, ואנחנו מוכנים להשקיע כסף'. אמרתי להם שזה לא פשוט, אבל הם התעקשו".

עובדיה סיפר כי הוא החליט לשאול את רבי דוד אבוחצירא מה דעתו בנידון, "הוא אמר שחייבים לעשות את הסרט הזה, כי זה יעשה רעש בכל העולם. שאלתי גם לגבי ההפצה העולמית, כי זה הרי יגיע גם לאלו שאינם יהודים, והוא אמר שזה יכול וצריך להגיע לכל דכפין. אין עם זה בעיה".

הסרט מתאר אדם שנשלח למשימה מסתורית בכדור הארץ ונתפס כשהוא מנסה לחדור לאחד מהמתקנים השמורים ביותר של המוסד. במהלך החקירה האינטנסיבית במקום המידע המיוחל, הופתע החוקר של המוסד לקבל מהנחקר סודות מיסטיים וקבליים מספר הזוהר.

על התסריט והבימוי חתומים: יובל עובדיה, אורי גרודר ופרוספר מלכה. השחקנים הראשיים הם שרון רג'יניאנו, כוכב סרטים בינלאומי שכיכב לא מזמן בסרט "העסקה" עם מג ראיין ואליוט גולד, שהיה בתפקיד "החוקר" בסרט, יובל עצמו שגילם את הנחקר ודני שטג - כוכב מספר אחד היום בארץ, שגילם את הקבצן (הלא הוא היצר הרע).

"תוך כדי הדרמה הסוחפת יצרנו בסרט תפיסה של אמונה חזקה בבורא עולם", מציין עובדיה, "יש שם קטעים קבליים, וגם ביאורים שונים - מה המשמעות של האדם בעולם, שבת, תפילין וכו'. הכל שזור תוך כדי העלילה עצמה ומובא בשפה אוניברסלית השווה לכל אדם. התגובות שאנו מקבלים עד כה הן שהסרט מאוד מחזק. מה שחשוב הוא שאין שם קטעים של דתיים וחילונים או יהדות לעומת דת אחרת. התסריט בנוי כך שכל אדם יוכל להתחבר אליו, אפילו לא יהודי. אין כאן נקודות שיוצרות אנטגוניזם. אפשר לומר במילה אחת שהמסר בסרט הוא -  אמונה".