העובדים מפגינים
העובדים מפגיניםפלאש 90

הבוקר הודיע סמנכ"ל משאבי אנוש בחברת תנובה על החלטת ההנהלה להפסיק את המו"מ עם העובדים משום שלטענתם היא רואה בדרישות העובדים תכתיב ולא מו"מ.

עד אתמול בערב עמדה ההנהלה על דרישתה לחתימת הסכם לטווח קצר של שנה וחצי ואולם הבוקר במקביל להודעתו של סמנכ"ל משאבי אנוש נמסר כי החברה מעוניינת בהסכם ארוך טווח.

במקביל הודיעה ההנהלה ל-32 עובדי מחלבת רחובות כי הם מתבקשים שלא להופיע לעבודה עד להודעה אחרת. מדובר בעובדים אלו עובדים בקו ייצור השוקו ששיווקו הופסק אתמול בלילה.

היום הזעיקה הנהלת תנובה את פורום 100 המנהלים בדרג א' של החברה לישיבה דחופה בשעה 11 הבוקר במשרדי הנהלת החברה, בסינימה-סיטי, בעקבות הרחבת מעגל המחאה של העובדים שבאה לידי ביטוי בהוספת השוקו למחאת הקוטג'. משום שלטענתה היא רואה בדרישות העובדים תכתיב ולא משא-ומתן.

אלא שגם בקרב המנהלים בדרג א' קיימת התמרמרות ותסיסה בעקבות ההחלטה שלא להעניק להם תוספת שכר ובונוס לשנת 2011, למרות רווחיות החברה ולמרות הדיבידנד שהחברה מעבירה לבעלי המניות. למנהלים אלה שזכו במהלך השנים לבונוס שנתי שנע בין 3-2 משכורות מציעה החברה השנה מכשיר איי-פד או סוף שבוע זוגי.

עו"ד בני כהן, ב"כ וועד העובדים הדגיש כי: "ההנהלה כנראה לא קלטה את האיפוק שמגלים העובדים עד כה וחבל שהתנהלות עיקשת וחמדנית תוביל להסלמת הסכסוך".