קולו של הרב נשבר בדברי ההספד
קולו של הרב נשבר בדברי ההספדמוטי בוקצין. זק"א

בקול בוכים נשבר ספדו הרבנים הראשיים, יו"ר הכנסת, שרים, רבנים וראשי הקהילה היהודית בטולוז לטבוחי הפיגוע שהובאו לפני הצהרים למנוחות.

אבישי מונסנגרו, אחיה של מרים בת השמונה שנרצחה בפיגוע ספד לה בקול בוכים ופנה אליה "תורידי דמעות ואל תפסיקי. שהקב"הא ייתן כוח לאבא ולאמא לעבור את הניסיון הכי קשה שקיים. אל תפסיקי, מרימי, אל תפסיקי", ביקש.

הראשון לציון הרב עמאר ציין בדבריו הנשברים את תמימותם הזכה של תינוקות של בית רבן, תמימות שאותה ביקש הרוצח לגדוע במעשה הנפשע. עוד הוסיף הרב עמאר ואמר "שלא יחשבו שמחולשה אנו בוכים ומתאבלים. אנחנו בוכים אבל אנחנו חזקים ואיתנים באמונתנו". הרב הראשי, הרב יונה מצגר, הזכיר את היות הרב סנדלר בן יחיד להוריו שבחר בדרך התרומה והחינוך.

שר הפנים, אלי ישי, שהיה גם הוא בסופדים אמר "כל עם ישראל בוכה עם משפחות סנדלר ומונסוגו. הלב זועק לבורא עולם שיאמר די לצרותינו. יש דין ויש דיין. אנו מצפים מממשלת צרפת לעשות את הכל על מנת להבטיח את שלומם של יהודי צרפת שתרדוף את האנטישמיות ותומיכה". 

שר החוץ הצרפתי, אלן ז'ופה, אמר כי רצח ארבעת היהודים ליד בית הספר היהודי בטולוז שלשום זעזע את העם הצרפתי כולו.  "אבלכם וכאבכם הם שלנו גם. הרצח המזוויע זעזע רבים בצרפת כולה. צרפת היום בהלם".

התמונות באדיבות מוטי בוקצין. זק"א