חף מפשע? גמליאל
חף מפשע? גמליאלפלאש 90

אביהוא גמליאל, אחרי של עופר גמליאל מעצורי מחתרת בית עין שיושב בכלא כבר יותר מאחת עשרה שנים,  קורא לשר המשפטים יעקב נאמן לחתום מייד על הבקשה לחנינה

"בנתיים שר המשפטים מעכב את החתימה, ומבקש להגיש את הבקשות בצורה נפרדת ולא בצורה מרוכזת. יש כאן עניין פורמאלי וזה לא ראוי. אם שחררו את המחבלים מהחמאס ראוי גם לשחרר את אח שלי", אמר גמליאל.

לדבריו משפחה שלמה נהרסה בגלל החלטה שיקרית, "אח שלי יושב בכלא כי זה היה משפט פוליטי. בפקולטה למשפטים באוניברסיטת תל אביב למדו את המקרה של אחי וקבעו שלא הוצגו במשפט של עופר מספיק ראיות. יש לעופר שבעה ילדים ופשוט זה סבל אדיר. הילדים מתבגרים בלי אבא וזה קשה מאוד. משפחה שלמה כואבת ודואבת".

גמליאל משוכנע כי אחרי שעופר יצא מהכלא הוא יילחם על חפותו, "זה מה שמחזיק אותו, העובדה שהוא יודע שהוא לא אשם. מתעללים כאן בבן אדם כבר יותר מעשר שנים ומשפחה שלמה סובלת. תאמין לי שכל המשפחה, אנחנו אנשים שממש לא מצדיקים טרור או פגיעה בחפים מפשע, אבל אני אומר לך שמתנכלים לו מכל בחינה שהיא, גם בעובדה שמסווגים אותו כאסיר בטחוני ולא מאפשרים לא לצאת לחופשות סדירות מהכלא. לצערי מערכת המשפט בישראל חולה".