בעיר בני ברק נחנך באופן פורמאלי המרכז לרפואה דחופה החדש 'טרם איכילוב' בבני ברק.

במהלך הטקס שיבחו הנוכחים את יוזמת 'טרם איכילוב' להקים מרכז לרפואה דחופה בגבולות העיר בני ברק, דבר שישפר באופן משמעותי את איכות הטיפול והזמינות הרפואית בעת מקרה חירום, בכל האזור כולו ויעניק איכות טיפול ושירות חדשני כשלרוב משוחרר המטופל בתוך שעה לביתו.  

בדברים שנשא רב העיר בני ברק משה יהודה לייב לנדא אמר: "המרכז לרפואה דחופה טרם, בשונה מבית החולים, הבאים אליו מגיעים שלא על מנת להתאשפז בבית החולים אלא כדי להתרפא ולחזור במהרה לבתיהם" הרב לנדא אף בירך כי "המזוזה תשמור על המקום ותגן על החולים שלא יצטרכו להגיע לבית חולים ויקבלו את הטיפול הטוב והמהיר".

גם סגן שר הבריאות הרב יעקב ליצמן שיבח את היוזמה ואמר "טרם עוזר לאנשים לקבל את הטיפול הטוב והמהיר ביותר. בסלוגן כתוב, 'טרם - הרבה לפני מיון', כי אחרי זה הולכים הביתה ולא למיון".  הרב ליצמן הדגיש כי כפועל יוצא מפתיחת המרכז לרפואה דחופה 'טרם איכילוב' יירד העומס מעל בתי חולים באזור.

ראש העיר בני ברק הרב יעקב אשר אמר בנאומו: "עצם ההצלחה למנוע מאנשים מלהגיע לבית החולים ולמנוע תחלואה והידבקות בזיהומים, הרי זה דבר גדול והוא בבחינת הצלת נפשות. המקום ראוי ומכובד והשירות ברמה הטובה והנאותה וגם בפן ההלכתי המרכז מתנהל בליווי רבנים".  

מנכ"ל המרכז הרפואי ת"א – איכילוב, פרופ' גבי ברבש גילה כי  כ-70 אחוז  מהמאושפזים ב'איכילוב' הינם תושבים מכל רחבי הארץ, והוסיף "הקהילה של בני ברק יודעת להעריך איכות ומקצוענות ושיתוף הפעולה בין איכילוב ל'טרם' זה דבר גדול וחשוב ומשתלבים האיכות והמקצוענות של שני הגופים".

מנכ"ל המרכז לרפואה דחופה 'טרם' ויו"ר הדירקטוריון, ד"ר ג'ו ג'מאל אמר בנאומו: "המטרה של 'טרם' היא לתת לחולה את השירות המקצועי ביותר בזמן המהיר ביותר ובסיוע המכשור ומערכות המחשוב החדשניות ביותר". ג'מאל גילה כי 95 אחוז מהמטופלים ב'טרם' אינם נזקקים להתאשפז בבית חולים וחוזרים תוך שעה לשגרת יומם הרגילה.

המרכז לרפואה דחופה 'טרם איכילוב' פתח את שעריו לפני מספר שבועות ומאז טופלו במרכז אלפי מטופלים שחסכו את ההגעה למיון.  'טרם איכילוב' ממוקם ברח' ז'בוטינסקי 160, על גבול בני ברק ורמת גן. המרכז משרת את תושבי האזור שנזקקים לרפואה דחופה במהירות המקסימאלית מבלי לפגוע במקצועיות הטיפול ובמקרים מסוימים אף מעניק מענה רפואי במקרים שמצריכים אשפוז.