קונצטר האביב של אולפנת כפר פינס

קונצרט האביב של אולפנת בני עקיבא כפר פינס הוקדש השנה לכבודו של הרב מרדכי פירון שהיה בעבר הרב הצבאי הראשי ושחגג לאחרונה יומולדת 90. הרב פירון מלווה את האולפנה שנים רבות ובמהלך האירוע הוקרן קטע וידאו בו מברך נשיא המדינה שמעון פרס את הרב.

"הרב פירון הוא איש בעל אופקים רחבים, כובש לבבות", אמר פרס, "הייתה לו השראה רוחנית, הוא לא היה רב טכני אלא מורה, ולכן הפיץ סביבו השראה ועורר אמון ויצר נאמנות. היו לו דעות מוצקות משלו והוא פעל בשתי גישות התורנית והאנושית. תורנית, הוא ידען בצורה בלתי רגילה ומבחינה אנושית היה כולו בית הלל, ופתר הרבה בעיות אישיות ועשה זאת תמיד בשקט והוציא אנשים ממבוכה ואובדן דרך, ואנו מאוד כיבדנו אותו מימין ומשמאל. אנחנו כל בני דורו הצעירים מסתכלים עליו בגאווה ובתקווה."

בקונצרט ניגנו כ-50 בנות הלומדות במגמת המוזיקה באולפנה על מבחר רב של כלים ובסגנונות מוזיקאליים שונים ומגוונים. בסיומו של הערב הסתובבו הבנות בין האורחים הרבים באולם תוך שהם מנגנות פיוטים שונים.

האירוע התקיים בנוכחות ראש האולפנה הרב יורם צהר, ד"ר יחיאל שילה ראש המנהל לחינוך התיישבותי ועליית הנוער, אילן שדה ראש המועצה האזורית מנשה והורי התלמידות שלהם הוקדש השיר "שתלתם ניגונים".