הרב פנגר על הפיוס (צילום סלולרי)גלעד קוט

הרב יצחק פנגר, הקריא בשיעורו השבועי את פסק הבוררות שנפסק בשבוע שעבר על ידי הדיין, הרב שבח צבי רוזנבלט. בסוף דבריו פנה לקהל מאזיניו וביקש לשים את המחלוקת מאחור.

"הריני חוזר ומתנצל ומביע חרטה כנה ואמיתית על ששגיתי ואמרתי דברים נגד הרב אמנון יצחק שליט"א ונגד שיטתו, זכה הרב אמנון יצחק שליט"א להיות מגדולי המחזירים בתשובה בדורנו והריני מודיע בשער בת רבים שלדעתי יש לכל המחזירים בתשובה בדורנו הרבה מה ללמוד מהרב אמנון יצחק שליט"א בסוגית ההחזרה בתשובה והנני מבקש סליחה מהרב אמנון יצחק שליט"א ומתלמידיו הרבים על דברי".

"וידוע חומרת העוון בין אדם לחברו ומלבין פניו ביסוד תורתנו הקדושה ואהבת לרעך כמוך, ומכיוון ששני הרבנים החשובים טורחים רבות להרבות כבוד שמים בעולם, לכן מכח התורה הקדושה חייבים הרב אמנון יצחק והרב יצחק פנגר להפסיק וכן להורות לכל תלמידיהם וידידיהם להפסיק מיד כל התנצחות בסתר ובגלוי. כמו כן להוריד מהאתרים כל דבר שיש בו פגיעה וכל הוראת היתר בענין זה צריכה פסק דין והאמת והשלום אהבו"

לבסוף פנה הרב פנגר לקהל המאזינים והדגיש "על במה זאת אני רוצה לבקש מכל מי שיכול, להפסיק ולדבר על הדבר הזה. תם ונשלם, אנחנו השלמנו. זה הנקיון של החמץ הכי חשוב. אני מקווה שכולנו נלמד מזה לשמור על הדיבור שלנו, ונדע למחול אחד לשני בלב שלם, כי זה מה שיביא את הגאולה. באהבה ואחווה שלום ורעות נקרב את הגאולה".