אלוף נמרוד שפר
אלוף נמרוד שפרדו"צ

תת-אלוף נמרוד שפר מונה היום (שני) לראש אגף התכנון והועלה לדרגת אלוף.

בטקס חגיגי בלשכת ראש המטה הכללי במחנה "רבין" (הקריה) בתל אביב, במעמד שר הביטחון - אהוד ברק, הרמטכ"ל - רב-אלוף בני גנץ ובנוכחות חברי פורום המטה הכללי ומשפחות המפקדים.

אלוף נמרוד שפר יחליף בתפקידו את אלוף אמיר אשל, המסיים את תפקידו כראש אגף התכנון ועתיד להתמנות למפקד חיל-האוויר.

שר הביטחון, אהוד ברק, בירך את המפקד היוצא, "אמיר, הרוח שהבאת איתך מכל תפקידיך הקודמים בחיל- האוויר, תובענית, לא סלחנית לשגיאות, אבל מדויקת ואנושית, קשובה, לא מאבדת את חוש הכיוון ואת הרצון לתרום. יש דבר מאד חשוב באגף התכנון ובזיקות שלו לכל המערכת ואתה משאיר שם חותמת חשובה מאד. דרך צלחה בכל מה שתעשה בהמשך".

למפקד הנכנס אמר, "נמרוד, אני מקווה שתשתלב מהר מאד בכל העשייה. זו תקופה לא פשוטה בכלל. אין לנו אלא לעמוד בחדות על התכלית שלשמה כל המערכת קיימת, בכל מקרה, בכל מצב, בכל התנאים, בכל מעטפת משאבים שתעמוד לרשותנו, גם אם תהיה כואבת מבחינתנו, עלינו להיות מוכנים לכל מבחן. זו תמצית הקיום של הגוף הזה. מאחל לך דרך צלחה".

בני גנץ הודה לראש אגף התכנון היוצא על עשייתו רבת השנים ובירך את ראש האגף הנכנס באומרו: "אגף התכנון הינו אגף חשוב ומרכזי בצה"ל. מדובר באגף קטן, מקצועי ומורכב מאנשים מצוינים אשר לפעילותם השפעה משמעותית על המציאות האסטרטגית של הצבא". מדברי ראש האגף היוצא, אלוף אמיר אשל: " זכות גדולה הייתה לי למלא תפקיד מיוחד שעוסק בנושאים מורכבים ומשמעותיים. אני מודה לחיילי, מפקדיי וחבריי למטה הכללי שליוו אותי לאורך הדרך והיום אני בשל יותר, מוכן יותר ומסתכל קדימה".

ראש אגף התכנון הנכנס, אלוף נמרוד שפר, הודה לשר הביטחון ולרמטכ"ל על האמון בבחירה בו לתפקיד ואמר: "בתפקיד אתגרים גדולים ואני נחוש לפעול ולהתמיד כדי להצליח".