דודי זילברשלג
דודי זילברשלגצילום: פלאש 90

העיתונאי והעסקן החרדי, דודי זילברשלג, מספר בראיון לערוץ 7 על תביעת לשון הרע שהגיש נגד האתר "בחדרי חרדים".

"כשהתפרסמה ברבים פרשת נערת הפיתוי" מספר זילברשג, "קיבלת סיקור הוגן ומאוזן בכל גופי התקשורת. בחדרי חרדים בחרו להביא תיאורים שלא היו קשורים, על גניבת כספים, חקירת משטרה, דרישה לפיטורי מהנהלת ביקור חולים ועוד".

זילברשלג מספר על התביעה שהגיש לאחרונה כנגד האתר, "עורך הדין שלי דרור ארד יעלון, איתר בתוך הידיעה החדשותית, 41 סעיפי לשון הרע. מעבר לכתבות החדשותיות, נפתחו בפורומים אשכולות שבהם היו 7 אנשים עם שמות מסויימים, שמאוחר יותר התברר לנו שהם שמות של אנשי ההנהלה. הם השתמשו בכתיבה בפורום כשכירי מקלדת, כדי לכתוב נגדי דברים יוצאי דופן בחריפותם וברמת העלילה שלהם".

"לפני התביעה פניתי אליהם והם אמרו לי שאם אתה רוצה תשלח תגובה. עורך דיני שלח להם תגובה, והם הכניסו את תגובתו ללא שינוי של דברי השקר שהיו בכתבה. התביעה על סך 750,000 ש"ח. בימים שהם קיבלו את התביעה, הם פתחו שוב מחדש סדרת אשכולות מאוד מאוד תוקפנית כנגדי, שהמטרה שלה הייתה, כך אני מבין להניא אותי מהגשת התביעה".

"לאחר התביעה עלתה בפורום ידיעה, 'היכונו לשערורייה חדשה עם דודי זילברשג, עם אישה נשואה ברמת שלמה'. רמת שלמה זו השכונה בה אני מתגורר. אמרתי בהלצה, שהכוונה הייתה לאשתי, שהיא אישה נשואה. בפורום אתה לא צריך להוכיח כלום, וזה נמצא במקום שנחשב מחוץ לתחום האחריות שלהם". 

לסיום חושף זילברשג כי האתר קיבל כסף כדי להכפיש אותו, "יריבים שלי שילמו לאתר בחדרי חרדים כדי שיכפישו אותי. אני לא הייתי מהצד של הדרישה לכסף כדי להוריד חומרים. המשטרה כבר מחזיקה בחלק מהראיות, ואני מקווה שהחקירה הזאת תבשיל עד תום. בכיר באתר שפרש בעקבות הפרשה, אמר למנכל, 'אתם ממש עושים עוול לדודי זילברשג'. בתגובה אמר לו המנכ"ל, 'אני מצטער, קיבלתי 150 אלף דולר בשביל זה, אני לא מזיז כלום".

האתר "בחדרי חרדים" לא העביר תגובה לכתבה, נצרפה לכשתגיע.