יו"ר הועדה. חוטובלי
יו"ר הועדה. חוטובליפלאש 90

ח"כ ציפי חוטובלי (ליכוד), ביקרה אתמול בבית המכפלה בחברון, מייד לאחר הביקור היא שוחחה עם ראש הממשלה ודרשה ממנו לאשר את המגורים במקום.

"חברון מאוד יקרה לי, כמו לעוד הרבה יהודים. אני גאה ביהודים היקרים האלה שקנו את הבית הנהדר שנמצא מטרים ספורים ממערת המכפלה. ביקרתי שם וראיתי את היופי הזה, שבעצם מנסים עכשיו להרוס אותו, דרך כל מיני החלטות טכנוקרטיות", אמרה לערוץ 7.

בראיון ליומן הצהריים שנערך בטרם הפינוי המפתיע אמרה "דיברתי עם ראש הממשלה, על העניין הזה ואמרתי לו בצורה מאוד ברורה, שחשוב מאוד שהתמיכה שלנו והגיבוי האידיאולוגי שלו ליישוב היהודי בחברון, יבוא לידי ביטוי גם במתן אישור, התר עסקה, לעסקת המכירה הזאת. היהודים האלה הם כמו אברהם אבינו, הם קנו את הנכס הזה וזכותם לגור בבית הזה ולעשות בו את ליל הסדר".

ח"כ חוטובלי מברכת על הפתרון הצפוי לשכונת האולפנה בבית אל ומקווה שכמותה יוכשרו כל המקומות האחרים, "ראש הממשלה פועל עכשיו כדי למנוע את הפינוי בגבעת האולפנה בבית אל, מיותר לציין שמקום שבנוי בצורה כל כך מאסיבית בצורה של שכונה אמיתית ובנויה, לא קראוונים. אין מקום לדבר על פינוי ואין מקום לדבר על מציאות שממשלה תפנה בתים. אני תומכת גדולה בחוק ההסדרה והרעיון של חוק ההסדרה הוא שאם חלילה נבנה יישוב או קבוצת בתים במקום שיש בו איזה שהוא ספק על  בעלות על הקרקע, ובתנאי שאותו אדם מוכיח את הבעלות אז אפשר יהיה לפצות אותו בכסף או במקרקעין חלופין".