עשור לפיגוע - המשפחות במלון פארק


עשר שנים עבור מאז הפיגוע הקטלני במלון פארק בנתניה שסימן את פתיחתו של מבצע "חומת מגן", פיגוע שנהרגו בו 30 ישראלים ו-140 נפצעו. ארגון "משפחה אחת" שפועל למען נפגעי הטרור קיים לאחרונה אירוע זיכרון ייחודי באותו מקום שאירע הפיגוע הקשה.


מעל מאה אנשים שנפצעו ואיבדו את יקיריהם בפיגוע הגיעו לאירוע הזיכרון שכלל טקס התייחדות עם זיכרון הנופלים וגם סדנה טיפולית בהמשך לסדנאות רבות שהם עוברים במסגרת הפעילות של "משפחה אחת". הרב הראשי לישראל, הרב יונה מצגר, השתתף באירוע וחיזק את המשתתפים בדברי ברכה ועידוד, חברי מקהלת האבות השכולים של "משפחה אחת" שרו לזכר הנרצחים ויאיר חמימי, שאיבד את אביו עמירם, מנהל המלון, אמר קדיש.


קורין חמימי, אלמנתו של עמירם, סיפרה כי היא החליטה להמשיך את דרכו של בעלה למרות השבר הגדול. "מצאתי את עצמי לבד עם שישה ילדים", סיפרה חמימי, "לא רציתי לצאת מהמיטה, אבל מצאתי כוח במשפיה שלי והחלטתי שהטרור לא ינצח אותנו".


"החזרה למלון פארק עצמו היא חלק אינטגרלי בשיקום הנפגעים", הסביר מארק בלזברג, מייסד ויו"ר "משפחה אחת", "נתנו להם את האפשרות לזכור את מה שהיה ואיננו עוד וגם להביע את הנחישות שלהם להמשיך בחיים אל מול הטרגדיה הנוראית. ב"משפחה אחת" נמשיך לתמוך בנפגעי הטרור גם בעשור הבא, כל עוד הם צריכים את הסיוע שלנו."