יותר עו"ד
יותר עו"דהקריה האקדמית אונו

לימודי משפטים ומנהל עסקים נמנים על המקצועות המבוקשים ביותר בקרב סטודנטים צעירים.

בהתכנסות חגיגית שהתקיימה בקריה האקדמית אונו לקראת חג הפסח הכריז הרב משה רייס , ראש מסלול מנהיגות, ציונות ומורשת ישראל, על תכנית מלגות חדשה שתאפשר ליותר צעירים להגשים את החלום הנכסף להיות עורך דין, רואה חשבון או מנהל באחד ממגוון תחומי ההתמחות.

תכנית המלגות הייחודית תאפשר לנרשמים חדשים לשנת הלימודים תשע״ג לשלם שכר לימוד אחיד בגובה 20,800 ₪ מדי שנה (במקום 29,450 ללימודי משפטים ו - 26,450 ללימודי מנהל עסקים).

לדברי הרב רייס ״המסלול חרת על דגלו את השאיפה לגדל זן חדש של משפטנים ומנהלים - אנשי אמונה המחוברים לעולם המעשה. זכינו לכך שמר מוטי זיסר, בעל השליטה בחברת אלביט הדמיה יסייע בידינו בהגשמת החזון, שהוא עצמו היה שותף בהתווייתו - להוביל את בוגרי המסלול להשתלב בצמתים המרכזיים ביותר בעולם המשפט, הכלכלה וההנהגה המדינית״.

עבור הרב רייס מדובר בבשורה של ממש "במסלול מנהיגות ציונות ומורשת לומדים היום כשמונה מאות סטודנטים ואנו עושים לילות כימים כדי ליצור עבורם שיתופי פעולה ייחודיים עם גורמים מרכזיים במשק ובחברה הישראלית. בין הגופים הללו ניתן למנות את בנק איגוד, מכון שם עולם, מכון ברלינר ואחרים, כאשר לכולם מכנה משותף אחד: רצון כנה ועמוק לשנות את פני החברה בישראל – במעשים ולא בדיבורים".