הרב יעקב יוסף
הרב יעקב יוסףהלל מאיר

כאלף אנשים השתתפו הבוקר (רביעי) בדרשתו של הרב יעקב יוסף בירושלים. הרב יוסף ממשיך בסדר יומו העמוס למרות מחלתו הקשה.

יוני יוסף, בנו של הרב יעקב יוסף סיפר בשיחה עם ערוץ 7 על החג בבית המשפחה. "ליל הסדר עבר ב"ה בשלום. אבא קיים את כל המצוות, את כל 'הכזייתות'. לא היה לו קל, אבל הוא התאמץ והצליח ב"ה. סוג הסרטן הזה מונע מבן אדם לאכול. כל אכילה גורמת לכאבי בטן איומים ונוראים. בן אדם מעדיף לא לאכול, לפחות דברים מוצקים, דברים שרכים הוא כן אוכל. מצה זה דבר מוצק, וזה שהוא הצליח לאכול מצות זה הקרבה".

יוסף הבן מספר על ההתקדמות בטיפולים. "יש עליות ויש ירידות, זה לא דבר קבוע. ביום ראשון יש לאבא טיפול כימותרפי ונקווה לטוב. הטיפול זה לא דבר שהוא קריטי לכאן או לכאן. הם בודקים את המצב לאורך זמן. לרופאים אין תשובות חד משמעיות, הם אומרים שכל בן אדם הוא לעצמו ואי אפשר לדעת איך בן אדם יגיב לטיפול או לא יגיב לטיפול, וצריך למדוד את זה לאורך זמן. הציבור נקרא להמשיך להתפלל לרפואת הרב יעקב חי בן מרגלית".   

כאמור הרב יוסף העביר הבוקר (רביעי) דרשה בישיבת "יקירי ירושלים", בראשות הרב יהודה כהן. הישיבה מקיימת ישיבת בין הזמנים  המיועדת לאברכים ובחורי ישיבות שמעוניינים ללמוד למרות ימי החופש. כל שנה הרב מגיע לשם להעביר שיעור במהלך ימי בין הזמנים והשנה השיעור היה מלא באופן מיוחד, וכאמור הגיעו כאלף אנשים.