עצומה שעלתה אמש (ראשון) לרשת האינטרט, ועליה חתמו אלפי אנשים קוראת לצה"ל להשאיר את סמח"ט הבקעה, סא"ל שלום אייזנר בתפקידו.

"במדינה מוסרית סגן מפקד חטיבת הבקעה, סא"ל שלום אייזנר היה מועמד לקבל צל"ש" כתבו יוזמי העצומה. "מול רפיסותה של ממשלת ישראל נגד אנרכיסטים ופעילי שמאל קיצוני, היה אייזנר הקצין שניהל את האירוע בצורה נכונה והחזיר את יכולת ההרתעה של צה"ל".

"את הסרט על האירוע פרסמו האנרכיסטים. אנחנו לא יודעים מה קדם לתקרית, מה עשו אותם פעילים רכובים על אופניים לחיילים ומה נאמר קודם. מה שכן ניתן לראות איך בדקות קצרות, מצליח כח של צה"ל לפנות את הצומת במינימום נפגעים. נכון, גם למלחמה יש חוקים, ולהפגנת הכח יש גבולות, אבל הכאת המפגין, לאחר אינסוף אזהרות,כאשר הוא ממשיך להתקרב באופן מאיים אל עבר החיילים שוב ושוב, עוד קצת ועוד קצת אין בה חוסר מוסריות,די!חייבים לשים סוף לפרובוקציות!!! המפגין אכן חטף, אבל לא מדובר במכה קטלנית. להבא, ידעו פעילי השמאל, בעיקר מחו"ל, כי ישראל היא לא קייטנה למשועממים, וכי הפגיעה בבטחון המדינה עלולה גם לכאוב".

בדף העצומה התפתח דיון בין תומכיה של העצומה לבין מתנגדיה. משה דגן כתב "הם לא מעיזים ללכת לשום מקום אחר..כי שם יהרגו אותם ! אז הם באים לישראל כי מותר להם להשפיל את ישראל ולהיות בטלויזייה ולהפוך לגיבורים...ולכן הם באים גלים גלים..משטים מטסים גדרות ומה לא.....ישראל כסמרטוט ריצפה...הסמחט צריך לקבל צלש....מספיק !!"

לעומתו כתבה ריקי בלייברג "תן לו לשלם על מעשיו... ועל שבייש אותנו באלימותו. החוכמה הייתה לנהוג בקור רוח כלפיהם... והתנהגות זו אינה הולמת סא"ל בצה"ל האם אנחנו מדינת חוק ?היום בעת פירסום התמונות היחיד שפגע בחוסנה של ישראל הוא האדון".

http://www.atzuma.co.il/rozimshalom