יום כיף
יום כיףחיים לילד

עשרות חולי CF ובני משפחותיהם יצאו באמצעות ארגון 'חיים לילד', בראשות הרב ראובן סקלר, ליום כיף בספארי ברמת גן. בארגון התרגשו לקבל שיחות מהורים שהודו להם על שהעניקו להם הזדמנות לחוות רגעים משמחים בצל ילדיהם.

האוטובוסים פרקו בשערי הספארי עשרות חולי CF נרגשים שהגיעו מלווים בבני משפחותיהם ובמתנדבי 'חיים לילד'. הנהלת הספארי ברמת גן שעודכנה מבעוד מועד על הגעתם הצפויה של החולים, נרתמה למשימה ועל אף שבימי חול המועד אין נהוג להכניס קבוצות גדולות למתחם, הקדיש מנכ"ל הספארי מר יהודה בר מזמנו והתעניין על פעילות הארגון ועל הסיוע המוענק לחולים. מר בר ביקש לשמוע על היתרונות הבריאותיים שמוענקות לחולים באמצעות הליכה מרובה. מנכ"ל הספארי התרגש מן הפעילות ואישר על אתר את כניסת קבוצת החולים למתחם, תוך הגמשת הנהלים הקיימים.

במהלך יום הכיף שוטטו החולים בין החיות המאכלסות את הספארי, ואף השתובבו בשאר האטרקציות המצויות במתחם, ליטפו את החיות בפינת הליטוף והאזינו להדרכה מוסמכת על החיות הנדירות המצויות במקום. לאחר שעות של שיטוט בקרב האטרקציות המצויות במתחם הספארי שבו הילדים לבתיהם בתחושת סיפוק. מלבד החוויה תרם הטיול אף לבריאותם הפיזית של החולים לאור העובדה כי הליכה מיטיבה עם ריפוי המחלה.

הורי החולים שנאלצים לבלות לעיתים עם ילדיהם במהלך השנה בבתי החולים הודו נרגשות לראשי ארגון 'חיים לילד' על החוויה שהייתה להם יחד עם ילדיהם במהלך יום הכיף. "אנו רגילים לראות את ילדינו במצבים מורכבים ושמחנו להיות לצידם בשעות שבהן ראינו את החיוך ואת האושר נסוך על פניהם" אמרו.

ארגון 'חיים לילד' דואג לרווחתם של חולי CF, (סיסטיק פיברוזיס ) שהינה מחלה ריאתית המקשה על הנשימה. בארגון מעניקים סעד כלכלי ברכישת ציוד רפואי וטיפולים רפואיים המוגדרים מצילי חיים. כן מפעיל הארגון מעון נופש יוקרתי בים המלח המיועד לחולים CF ופסוריאזיס ובני משפחותיהם.