הרב מוטי אלון
הרב מוטי אלוןצילום: פלאש 90

אמהות של תלמידים, שלמדו אצל הרב מוטי אלון, חתמו על עצומת תמיכה ברב מרדכי אלון.

בעצומה שכתבו נכתב: "אנו קבוצת אמהות לבנים שזכו ללמוד אצל הרב מרדכי אלון. אילו היינו צריכים היום לעמוד שוב בפני ההחלטה לאן לשלוח את ילדינו, היינו שולחים אותם בשמחה להתחנך אצל הרב מרדכי אלון".

בראיון לערוץ 7, אומרת רוחמה הרשקוביץ, שחתמה על העצומה, שבכל יום מתווספות עשרות אמהות חדשות שרוצות לחתום על מכתב התמיכה ברב אלון, "יש לי חמישה בנים שלמדו אצל הרב אלון בישיבת חורב, ועכשיו גם נכד. כעת  כשהמשפט התחדש והביאו כל מיני עדויות חדשות, הרגשנו כאמהות שיש כאן משהו לא כשר, ושאנחנו חייבות לצאת ולתמוך ברב אלון".

לטענתה, בכל יום מצטרפות אמהות חדשות ומביעות תמיכה גורפת ברב, "אנחנו אמהות שפויות, כולנו מלח הארץ ויש לנו בנים שעשו צבא. הבנים שלי היו ביחידות מובחרות והבן הבכור שלי הוא חבר מועצת עיריית ירושלים. אנחנו אמהות שלא טומנות את הראש בחול. אלפי תלמידים עברו אצל הרב, ומעולם לא שמענו אף מילה או רינון. גם אחרי שהנושא התפוצץ, שאלתי תמיד את כולן האם הן שמעו משהו, אבל שום דבר, רק הערכה והערצה".

הרשקוביץ קובעת שהייתה כאן עלילה שהתבססה על קנאה, "קנאה זה מה שהיה כאן. מי ששפט את הרב אלון זה פורום תקנה והתקשורת, ולא בית המשפט. אם אכן היו דברים לא ראויים אז יש בית משפט ושהוא יחליט. אבל אנחנו חשנו שכאמהות אנחנו לא יכולות לעבור לסדר היום לנוכח הלינץ' נגדו. אלפי תלמידים לתפארת עם ישראל, למדו אצל הרב אלו, ואם היו מעשים היינו צריכים לשמוע על מאות תלונות".