זרימות חזקות בנחלים
זרימות חזקות בנחליםפלאש 90

בחור ישיבה כבן 20 נפל היום (ראשון) במהלך הליכה עם מספר חברים בנחל סער ברמת הגולן ונפצע באורח קל. בשיחה עם ערוץ 7 מספר חיים ויינגרטן, ראש אגף המבצעים בזק"א, על האירוע.

"שישה בחורי ישיבה מאחת הישיבות המוכרות בבני ברק הלכו היום לטייל בנחל סער", מספר ויינגרטן, "הבחורים התקשרו בבהלה למוקד זק"א וסיפרו שבמהלך טיול בנחל סער בגולן, אחד החברים צנח לפתע מהשביל, לעומק של כ-30 מטרים. הם היו מאוד לחוצים, וחשבו שהגרוע מכל קרה, וחברם נפטר".

"תוך כדי שיחה הם צעקו לי, "הנה, הנה, הוא יוצא מהמים". ובשביל להגיע אליו זה מסלול שאורך כ- 3 שעות. מיד הזמנו את יחידות החילוץ כדי לסייע לו. הוא יצא מהמים בהליכה, ועל פי הוראה שלנו החברים אמרו לו שישכב, עד שיגיעו אליו כוחות החילוץ".

מחלצי יחידת חילוץ גולן נמצאים 50 מטרים מעל הבריכה בה נמצא הבחור. הם הצליחו ליצור קשר עם הנופל. כעת נעשים מאמצים של המחלצים לרדת לבריכה לסייע בחילוץ.

לסיום מדגיש ויינגרטן, "אני חוזר ומבקש, בין הזמנים הזה כבר גבה 3 קורבנות. חברי שיוצאים לטייל, צריכין לצאת עם נעליים נכונות לטיולים, ומפות סימון שבילים. הכי חשוב זה להיזהר במהלך הטיולים "ונשמרתם מאוד לנפשותיכם".