איציק שדמי
איציק שדמיערוץ 7

בועד מתיישבי בנימין התייחסו הערב (ראשון) לדבריו של ראש השב"כ לשעבר, יובל דיסקין, שתקף את מדיניות הביטחון של ראש הממשלה ושר הביטחון.

"דיסקין פונה אל הציבור שהתאסף בקיץ במסגרת המחאה החברתית וקורא לו לעשות את מה שעשה האספסוף המצרי בכיכר תחריר", אמרו בועד, "במילים אחרות - אלימות: להרוס, לשרוף, להכות ולשפוך דם".

יו"ר הועד, סא"ל (מיל.) איציק שדמי, תקף את הפרקליטות על כך שלא פתחה נגד דיסקין בחקירה, "מה זה אם לא הסתה לשמה? אם זה היה רב, הוא היה כבר נלקח לחקירה באזהרה".

שדמי קרא לדיסקין להתנצל בפני נוער הגבעות, "מה שאתה מטיף הרבה יותר קיצוני וחמור ממה שאתה האשמת אותם ובשל כך אסרת על בעלי משפחות להגיע לביתם ולמשפחתם".

עו"ד יוסי פוקס מראשי המחנה הלאומי בליכוד פנה הבוקר ליועמ"ש לממשלה בדרישה לפתוח בחקירה פלילית נגד ראשי מערכות הביטחון לשעבר יובל דיסקין ומאיר דגן.

לטענת פוקס, קיים חשש לכאורה כי השניים עברו על החוק ובראיונות ובדברים שפורסמו בשמם ביצעו עבירות לפי חוק העונשין ביחס לחשיפת מידע מסווג.

ראש השב"כ לשעבר, יובל דיסקין, אמר אתמול כי אין לו אמון ביכולתם להנהיג מלחמה עם איראן או מלחמה אחרת באזור.

"ראיתי אותם מקרוב", אמר דיסקין, "שניהם, זה מקיסריה וזה ממגדלי אקירוב, מייצרים מצג שווא לציבור בסוגיית איראן. הם יוצרים כביכול תחושה שאם ישראל לא תפעל, תהיה לאיראן פצצה גרעינית, אף שלדעת מומחים תקיפה של איראן תאיץ את התחמשותה בנשק גרעיני".