ביקור חולים
ביקור חוליםדובר צה"ל

מפקד חיל האוויר, האלוף עידו נחושתן, הגיע הבוקר (ראשון) לבית החולים הדסה עין-כרם בירושלים והעניק את תעודת ההצטיינות לסמל-ראשון הגר זוהר שנפצעה בקריסת גשר התאורה במהלך החזרות לטקס הדלקת המשואות בהר הרצל, ממנו נהרגה סגן הילה בצלאלי.

זוהר, שנבחרה קודם לאסון להיות בין 120 החיילים מצטייני הנשיא, נעדרה מהטקס בשל פציעתה. היום הגיע מפקד חיל האוויר לבית החולים על מנת להעניק לה באופן אישי את התעודה והסיכה.

במהלך הביקור פגש אלוף נחושתן גם את משפחתה של זוהר, המתגוררת בניו יורק, אך הגיעה לישראל אחרי שהגר נפצעה. "קרו לנו הרבה ניסים", אמר אביה של הגר למפקד חיל האוויר. "נס ראשון היה הענפים, שמנעו מהעמוד ליפול ישירות על הקרקע ולפגוש בראש שלה. עוד נס היה שאחת המשתתפות בטקס הייתה רופאה, היא הנשימה אותה והצילה אותה".

"תעודת ההצטיינות מוענקת לך על מקצועיות ודוגמה אישית", אמר לה האלוף נחושתן בזמן הענקת התעודה. "עם כל ההערכה והאהבה שיש לחיל האוויר ולי אלייך. אני מודה לך, ומאחל לך שתחלימי במהירה".

"יש להגר עוד זמן עד להחלמה, אבל באופן כללי מצבה טוב", הסביר אחד מהרופאים המטפלים בה לאלוף נחושתן. "היה לה מזל גדול שהיא נעלה נעליים גבוהות של לוחמות, הן הצילו לה את כף הרגל".