אילוסטרציה
אילוסטרציהפלאש 90

בעקבות סרטון שהעלתה מפלגת 'מר"צ' לאתר YouTube, בו מתואר רצח רבין כמעשה לו אחראי ציבור הציונות הדתית, מתכוונת תנועת 'רעננים - צעירי הציונות הדתית' להגיש הבוקר (א') תלונה במשטרה על הוצאת דיבה וחשד להסתה נגד תנועת 'מרצ'. "יש פה מהלך של הכפשה וביזוי של ציבור שלם, לטובת גיוס מנדטים לבחירות הקרבות, מנדטים שלא קיימים בכלל", אומרים בתנועה.

יו"ר התנועה, יוני שטבון: "הסרטון מחזק את העובדה כי שרידי תנועת מרץ ותפיסת השמאל ההזוי נבעטה ע"י הציבור הישראלי והציוני, ועכשיו לקראת הבחירות הם נאחזים בקרנות הפרובוקציה".

ב'רעננים' מציינים כי בסירטון נראים גם רבנים וראשי ישיבות, על מנת "לחלחל שנאה של הציבור הציוני דתי בציבור הכללי".

"הציונות הדתית גאה בערכים אותה היא מחנכת  כבר עשרות שנים, ערכים עליהם גדלו קציני צבא מצטיינים ונבחרי ציבור, ערכים שבהם לא מוזכר חלילה דבר שנאה ושטנה לציבורים ואוכלוסיות במדינת ישראל ובעולם, ובטח שלא הסתה למעשי רצח", אומרים ב'רעננים' ומוסיפים: "תנועות השמאל יודעים לחגוג על שתי החתונות היטב; מצד אחד כשזה נוגע לפינוי יישובים, אזי ארגוני הימין "מבזים" את מערכת המשפט כשהם מבקשים הארכות ודיונים נוספים, ומאידך גיסא, קוראים ארגוני השמאל למערכת המשפט להשאיר את חגי עמיר בכלא, למרות החלטת בית המשפט לפני כ-16 שנה. אנשי השמאל מזהים היטב את כוחה הציבורי החזק של הציונות הדתית בכל הצינורות בחברה הישראלית, נרתעים ממנו, ומשחררים דברי שטנה, הכפשות, שקרים וסילופים ששמים כתם דיו ענק על ציבור שלם. מחובתה של תנועת 'רעננים-צעירי הציונות הדתית', לשים סוף להכפשות הפופוליסטיות הזולות של ארגוני השמאל ובראשם המפלגה ה"נאורה" 'מר"צ'".

שטבון מוסיף ואומר: "כשאני רואה את הסרטון, אני גאה להיות שייך לדרך שמחנכת הציונות הדתית, אותה הדרך המבקשת להוביל מסירות למדינה לעם ולארץ. ארגוני השמאל כבר מזמן איבדו את כוחם ועוצם ידם, והם מנסים לעורר פרובוקציות מיותרות ומאוסות".