וואלה שופס: אין אספקת מוצרים, מעבר לקו הירוק

ב' מבית אל, הזמינה מחשב דרך חברת וואלה שופס. אחרי 7 ימי המתנה בישרו לה נציגי החברה, שחברת השליחויות לא עוברת את הקו הירוק.

בני טוקר , כ"ה באייר תשע"ב

מי יציל את המחשב שלו?
מי יציל את המחשב שלו?
פלאש 90

ב' מבית אל, הזמינה לפני כשבוע דרך חברת 'וואלה שופס', מחשב בסכום של אלפיים ש"ח. המחשב הובטח לה בתוך חמישה ימי עבודה. שבעה ימים לאחר מכן, בישרו לה נציגי החברה כי חברת השליחויות אינה מבצעת אספקת מוצרים מעבר לקו הירוק.

בראיון לערוץ 7 מספרת ב' על עגמת הנפש, "הם הרי ידעו את הכתובת שלי, למה הם לא אמרו לי את זה כשביצעתי את הרכישה. אף אחד לא אמר לי שאני אזרחית סוג ב'".

בחברה, מבקשים מב', כתובת חלופית בתוך הקו הירוק, ב' מסרבת, "לקחת ממני את הכסף הם יודעים, אבל פתאום לומר לי שהם לא יכולים לספק את המחשב, זו חוצפה. הייתי צריכה את המחשב דחוף והסתמכתי על כך שהם מספקים את המחשב בתוך חמישה ימי עסקים. אני אזרחית מדינת ישראל ואם הם לא מספקים לתושבי יהודה ושומרון מוצרים, שיאמרו את זה בצורה ברורה בזמן הקנייה".

ערוץ 7 פנה לחברה המספקת את המחשב עבור חברת וואלה שופס, משם נמסר כי נציג חברת השליחויות לא נוסע מעבר לקו הירוק והם מנסים לפתור את הבעיה.

ערוץ 7 פנה גם לשרות הלקוחות של וואלה שופס משם נמסר כי על פי התקנון בסעיף 7 של חברת וואלה שופס', במקומות שאליהם אין גישה ביטחונית החברה תספק את המוצר בתוך 14 ימים נוספים או לחלופין לכתובת חלופית בתוך הקו הירוק.