חברת ועדת תושבי דרום ת"א, קורין גלילי, שאימה אסתר (68) נרצחה על ידי סודאני בחודש פברואר 2010, במתחם התחנה המרכזית הישנה בתל אביב, אומרת לערוץ 7, כי שנתיים אחרי רצח אמה, המצב בדרום תל  אביב על סף אנרכיה.

"יש כאן רציחות שאינם מדווחות. כנציגת הוועד אנחנו שומעים על מקרים של גופות שמוצאות ללא דיווח, על מעשי רצח ועל מקרי רצח שאינן מפוענחים. לפני כשנה היה רצח בתחנה המרכזית של אישה צעירה, עד היום הרצח לא פוענח ואף אחד לא מדבר על זה. אין להם תעודות זהות וממילא אפשר לרצוח ולקבור בלי שמישהו ידווח על מישהו שנעלם".

גלילי מציינת, כי הסודנים בדרום תל אביב מתנהלים כמו כנופיות פשע. "את אימי, רצח נתין סודני, שיכור, שתקף אותה והכה אותה באלימות קשה. אחרי הרצח הוא חיפש בכיסים שלה כסף. הוא קיבל שמונה שנים בלבד בכלא. התקוממתי על העונש, אבל זה לא עזר".

היא משוכנעת שהתפשטות הסודנים בכל רחבי העיר, היא רק עניין של זמן. "זה התחיל בנוה שאנן והתפשט לשכונות שפירא והתקווה. יש כאן מאסה של אנשים שמצטרפת מדי יום למעגל הסבל".

גלילי מציינת בצער, שכיום אין לאף גורם ממשלתי באמת, את האומץ למצוא פתרון למצב החמור, "זה הפך להיות ויכוח בין שתי אסכולות, אבל אין באמת מישהו שינווט את הבעיה בצורה חד משמעית ויפתור את הבעיה באומץ. הפתרון האמיתי לבעיה, להקים להם עיר אוהלים על הגבול ולדאוג להם שם לאוכל, לשרותי רפואה, ואם אפשר לתת להם לעבוד אז שהכול יהיה תחת פיקוח ורישום".