מחשב נייד אבטחה
מחשב נייד אבטחהפלאש 90

חברת ESET, מפתחת האנטי וירוס NOD32 וחבילת האבטחה ESET Smart Security, שחררה היום גרסת בטא לתוכנות האבטחה החדשות שלה שישוחררו מאוחר יותר בשנת 2012.

מנגנון ה Anti-Theft, שמאפשר למשתמש לאתר ולפקח על הפעילות המתבצעת ממחשב נייד שאבד או נגנב, יהיה זמין להתנסות בגרסאות הבטא של החברה.

בסקר שערכה החברה לאחרונה נמצא ש 63% מכלל הגולשים מתחברים לאינטרנט באמצעות מחשב נייד, 12% נוספים מתחברים לאינטרנט באמצעות ה- netbook שלהם. בנוסף, 88% מהמשיבים הגדירו את הצורך במנגנון שימנע גישה לא מאושרת למחשב כ"צורך חיוני", ו- 84% מהמשיבים ציינו שהם היו מעוניינים בהגנה נגד גניבת מידע.

מנגנון ה Anti-Theft עוזר למשתמש לאתר את המחשב שאבד או נגנב ולשחזר ממנו מידע חיוני. בעזרת ה Anti-Theft, המשתמש יכול לאתר את מיקום המחשב על גבי מפה ולצפות בפעילות המתרחשת במחשב מבלי שהגנב יבחין בכך. המידע יהיה זמין למשתמש באתר ייעודי שנבנה על ידי ESET במיוחד למטרה זו הנקרא my.eset.com, בהתאם להגדרות שנקבעו מראש על ידי המשתמש.

בנוסף למנגנון ה Anti-Theft, הוכנסו שיפורים רבים בגרסה 6 של תוכנות האבטחה שלה, אותם מוזמנים המשתמשים לבחון במהלך תקופת הבטא. בין הפיצ'רים ניתן למצוא חומת אש אישית, מנגנון בקרת הורים, בקרת מדיה ניידת, Gamer Mode (מצב משחק), אנטי וירוס ו- Antispyware נגד תוכנות ריגול ומעקב, מנוע סריקה מבוסס ענן ועוד.

את גרסת הבטא ניתן להוריד ללא תשלום בכתובת http://www.eset.com/beta/v6/