מפקד 'הבית היהודי' מתעורר. דמויות חדשות מצטרפות: ד"ר יהודה דוד, שנודע בשנים האחרונות בעקבות המאבק חסר הפשרות שניהל נגד אביו של הילד א-דורא, גמאל א-דורא, והצליח לנצח בתביעת דיבה שהוגשה נגדו בצרפת, ובעל צל"ש ממלחמת לבנון השנייה על פינוי פצועים בעת הקרב הודיע הבוקר כי יתמודד לרשימת הבית היהודי לכנסת.

נזכיר כי ד"ר דוד החל עוסק בפרשת הילד א-דורא כאשר גילה את התרמית של אביו של מוחמד א-דורה אותו ניתח בשנת 1992 בעזה, אך טען כי נפגע בצומת נצרים בשנת 2000 בידי חיילי צה"ל. גמאל א-דורה תבע את ד"ר דוד על דיבה והצליח להביא להרשעתו, אך ד"רדוד  עתר לבית המשפט העליון בצרפת והצליח בסופו של דבר להיות מזוכה מכל אשמה.

בעקבות זאת התקבל דוד אצל רה"מ שהודה לו וקרא לו בישיבת ממשלה "גיבור ישראלי". עוד הוסיף נתניהו: "אני מעלה על נס כאן את הדוגמה האישית של אדם, פטריוט, ישראלי ציוני, יהודי גאה, שנרתם באופן אישי בדבקות בלתי רגילה להילחם על האמת והוא ניצח. הניצחון שלו זה ניצחון של כולנו. אני מסיר בפניו את הכובע."

שר המשפטים, כתוצאה מכך, הניח על שולחן הממשלה הצ"ח חדשה שמי שאינו עובד מדינה והעניק הגנה משפטית למדינת ישראל יזכה לסיוע הן כספי והן משפטי.

ד"ר יהודה דוד עצמו אומר: "נלחמתי ב-5 השנים האחרונות בבתי משפט בצרפת על מנת להגן על מדינת ישראל וחיילי צהל מפני התעמולה השקרית הפלסטינאית ושל הרשתות הזרות. נלחמתי וניצחתי. היום אני מצטרף לבית היהודי על מנת למשוך אל אותה קורת גג פטריוטית-יהודית את אחיי הלוחמים, צעירים כוותיקים, דתיים כחילונים. תחת הנהגתו של נפתלי בנט, לוחם בסיירת מטכ"ל, איש עתיר בניסיון ניהולי ופטריוט אמיתי נביא לסחף והתעוררות במחנה הלאומי-ציוני".

נפתלי בנט מברך על כניסתו של ד"ר דוד למפקד הבית היהודי ואומר: "התעמולה השקרית הפלסטינית היא הקו המחבר בין הרצון לפנות את גבעת האולפנה, פרשת א-דורה וסימון המוצרים ביש"ע, וד"ר דוד הוכיח כי אסור להיכנע להם".

נזכיר כי אתמול הודיע יו"ר סיעת הבית היהודי, ח"כ אורי אורבך, על תמיכתו בריצת בנט לראשות הרשימה. אמש גם הודיע מייסד תנועת "רעננים", יוני שטבון, על ריצתו לרשימת הבית היהודי ועל תמיכתו בבנט.