צביקה פלג, מנכ"ל רשת "אורט ישראל" הודיע היום על התפקדותו למפלגת "הבית היהודי" ותמיכתו ביו"ר המפלגה, השר פרופ' דניאל הרשקוביץ בפריימריס הקרובים, "נחשפתי לפועלו של השר הרשקוביץ בשלוש השנים האחרונות ואני מלא הערכה לאיש, לחזונו ולפועלו. מדובר באישיות בעלת שיעור קומה, עם קבלות מוכחות בתחומי עשייה רבים, ואני מתייצב מאחוריו באמונה שלמה ושלא על מנת לקבל תפקיד או להיות מעורב במוסדות המפלגה", אמר פלג.



"בנועם הליכותיו, בידענותו המופלגת במניפת תחומי דעת רחבים, השר הרשקוביץ האיש המתאים להוביל רוח חדשה שתיסחף אחריה כל מי שמאמין בחיבור שבין זהות יהודית, ערכים מדע וטכנולוגיה. עשייתו רבת ההיקף בתחום חינוך הנוער למדע וטכנולוגיה בעיקר בערי הפריפריה החברתית של מדינת ישראל  מהווה מהפכה אמיתית בהכשרת דור העתיד", הסביר פלג את החלטתו לתמוך בשר הרשקוביץ.



עוד הוסיף פלג "אין לי ספק שהוא הרחיב את מעגלי התנועה לציבור הכללי, המסורתי ולבני הנוער. בהופעותיו בפני אוכלוסיות עובדי הוראה, הורים ותלמידים, צעירים ומבוגרים כאחד, נוכחתי לראות כיצד הם מתחברים לערכים, לאהבת ישראל, למדע, לטכנולוגיה ולחזון שהוא מוביל". 



פלג הסביר כי "בחרתי הפעם שלא לעמוד מנגד. לציונות הדתית ולאוכלוסיות רבות נוספות המחפשות מנהיג מוביל בעל ערכים, רגיש וקשוב לצרכים, השר הרשקוביץ הוא התשובה ההולמת. פוליטיקה זה לא עולם של עסקנות ומפלגה אינה שלד בורסאי לבעלי הון.  פוליטיקה הינה דאגה מתמדת לעיצוב והשבחת החינוך, הביטחון והכלכלה, תוך העמקת השורשים והזהות של העם היושב בישראל והכל מתוך ראיה כוללת של החיבור בין יהדות העולם למדינת ישראל".