מוציאים את גופות המחבלים
מוציאים את גופות המחבליםפלאש 90

מחר (חמישי) צפויה הרשות הפלשתינית לקבל בטקס מיוחד את גופותיהם של מאה מחבלים. מהלך עליו החליטה ממשלת ישראל כמחווה ליו"ר הרש"פ אבו מאזן. השר לענייני אסירים ברש"פ אומר לסוכנות הידיעות הפלשתינית 'מען' כי בין הגופות נמצאות גם גופותיהם של מחבלים שרצחו מאות ישראליים.

על פי דבריו של השר הפלשתיני נכללות בין הגופות גם גופותיהם של המחבל שביצע את הפיגוע במלון סבוי בשנת 78', המחבל שביצע את הפיגוע בקפה הלל בשנת 2003, המחבל מפיגוע התופת בבאר שבע (שנת 2004) בו נרצחו 16 אזרחים, המחבל מקפה אפרופו (97'), המחבל שביצע את הפיגוע במועדון הסטייג' בשנת 2005 ומחבלים נוספים.

נזכיר כי מזה זמן רב מבקש ארגון נפגעי הטרור אלמגור לקבל לידיו את רשימת המחבלים שגופותיהם יימסרו לרש"פ, אך נענה בסירוב או באי תגובה. "ממשלת נתניהו ברק -מופז נותנת רוח גבית לטרור ומתעללת במשפחות השכולות ובפצועים. זוהי ממשלה בלי לב ובלי שכל!", אומר מאיר אינדור יו"ר אור אלמגור המזכיר כי "זה שבוע, מבקשות המשפחות לדעת את שמות המחבלים שגופותיהם יועברו לרש"פ  והממשלה מתחמקת מהם. מדוע המשפחות צריכות לשמוע על כך מהשר הפלסטיני אף שברור שהפרסום בסוף יגיע ?! "מדוע הזילות הזו במשפחות שרק לפני כמה חודשים ראו את המחבלים החיים יוצאים מהכלא-סביב עסקת שליט, ועכשיו ייראו טקסים מפוארים סביב רוצחי יקיריהם?! ואיפה השכל ?!".

אינדור מוסיף ואומר: "במקום לתת סיוע הומניטארי כחלק מהעסקאות עם הרש"פ הממשלה סוחרת עם אבו מאזן בגופות רוצחים אכזריים עליהם יוקמו אנדרטאות ומצבות עם  טקסי זכרון, לשם יובלו קבוצות של צעירים ותלמידים פלסטינים. כך בונה ממשלת נתניהו במו ידיה את דור השהידים הבא".

נזכיר כי באלמגור מתכונים לעתור לבג"צ כדי לכפות על הממשלה לפרסם את שמות המחבלים וגם כדי לברר אם אין עסקת הגופות עומדת בניגוד לרוח החוק  של אסור הקמת אנדרטאות על קברי מחבלים על פי התיקון לפקודת הטרור.